  • Data: 2016-08-20 18:40:34
    Temat: Re: Ech Japońce
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Mario napisał:

    > Zbyt słabo słyszalny jest dla tych co maja gumowe ucho. Prawdziwi
    > audiofile słyszą go niestety wyraźnie, nawet jeśli baterie słoneczne są
    > montowane na cedrowych uchwytach po 10 tys zł za komplet.

    Jak już odpływamy bardzo, warto zapytać też o czystość
    węgla w elektrowni. Czy aby nie zanieczyszczony siarką
    i dźwięku nie zadymia.

    Co zaś tyczy się audio, kiedy kupiłem protonsil siesta
    na początku było łał&wow, teraz się znudziły i jest przeciętnie.

    Naczytałem się na forach o słuchawkach ortodynamicznych
    i kupiłem fostex t40rp, miały być super a grają jak przez skarpetę.
    Kupiłem klasyczne na magnesach neodymowych JVS i jest ok.