  • Data: 2009-08-29 18:24:35
    Temat: Re: EOS 7D - nast��pca 20D
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam 'Adak' Kępiński wrote:
    > Tzn. że uprawiasz spokojną fotografię - dobrze, że Cie to nie interesuje
    > :-)

    Po prostu nie wiem o jakim parametrze mowa? Bo że ile czasu zajmuje
    wyzwolenie migawki od momentu wciśnięcia spustu? Akurat mam ustawiony
    priorytet AF, więc nie wiem, ale jeśli ostrość już była (po wciśnięciu do
    połowy) to dociśnięcie i zdjęcie to jest od razu :)

    > A dla mnie te wszystkie wizjery to i tak jakieś lewe są - niby duże, ale
    > jeszcze jasności odkąd wprowadzono AF to im brakuje.
    > Chyba że mi się wydaje i np. A1 nie miał wcale jaśniejszego celownika?

    A patrzyłeś w ten od A900? Szczerze mówiąc nie widziałem lepszego w
    czymkolwiek (czy to analogowym czy cyfrowym). Jest bardzo duży, bardzo
    jasny i nie ma problemu z ustawieniem ostrości na matówce.
    Porównywałem do D3 i ten alfowy był jednak lepszy (trochę większy i wciąż
    jaśniejszy). D700 to klasa niżej, 5D dwie klasy (nie wiem jak dwójka i czy
    się tam coś zmieniło).
    Jedyna wada wizjera w alfach to, że nie ciemnieje jak nikonowy do rozmiaru
    aps-c, jedynie są zaznaczone pewne linie z granicą dla tego formatu.
    A co do wspomnień to nie wiem. Każdy jakieś swoje ma i czasem można się
    osłuchać jakie go piękne czasy były za atarii i ichnich gierek. Piękne, bo
    zazwyczaj dzieciństwa i w ogóle beztroski, ale dzisiaj... no więc dziś gry
    są na innym poziomie :)

    d.