  • Data: 2009-08-29 17:58:17
    Temat: Re: EOS 7D - nast��pca 20D
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja nie wiem o czym piszesz.

    Tzn. że uprawiasz spokojną fotografię - dobrze, że Cie to nie interesuje :-)

    > To co dla mnie jest jednak istotniejsze:
    > + wizjer o klasę lepszy (każda pełna klatka ma lepszy wizjer od
    > apsów, ale tu jest wizjer pierwszej klasy)
    > + dodatkowe możliwości kontroli GO - to też robi wielkość matrycy

    A dla mnie te wszystkie wizjery to i tak jakieś lewe są - niby duże, ale jeszcze
    jasności odkąd wprowadzono AF to im brakuje.
    Chyba że mi się wydaje i np. A1 nie miał wcale jaśniejszego celownika?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327