  • Data: 2009-08-29 23:06:53
    Temat: Re: EOS 7D - nast��pca 20D
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu nie wiem o jakim parametrze mowa? Bo że ile czasu zajmuje
    > wyzwolenie migawki od momentu wciśnięcia spustu? Akurat mam ustawiony
    > priorytet AF, więc nie wiem, ale jeśli ostrość już była (po
    > wciśnięciu do połowy) to dociśnięcie i zdjęcie to jest od razu :)

    Tak ściśle jest to mierzone w milisekundach, a tak nieściśle jest cholerna
    różnica między np. D60, a D3.
    Chodzi o shutterlag bez AF'a.

    > A patrzyłeś w ten od A900? Szczerze mówiąc nie widziałem lepszego w
    > czymkolwiek (czy to analogowym czy cyfrowym). Jest bardzo duży, bardzo
    > jasny i nie ma problemu z ustawieniem ostrości na matówce.

    Nie mam gdzie - nikt z moich znajomych nie siedzi (i nie wygląda na to żeby
    zamierzał) w tym systemie.

    > Porównywałem do D3 i ten alfowy był jednak lepszy (trochę większy i
    > wciąż jaśniejszy). D700 to klasa niżej, 5D dwie klasy (nie wiem jak
    > dwójka i czy się tam coś zmieniło).

    W takim razie chętnie kiedyś obejrzę - aczkolwiek tylko z ciekawości :-)

    > Jedyna wada wizjera w alfach to, że nie ciemnieje jak nikonowy do
    > rozmiaru aps-c, jedynie są zaznaczone pewne linie z granicą dla tego
    > formatu.

    Pytanie ile się używa tego APS-C cropa w FF?
    Ja czasami używam, ale nie wiem, czy same linie by mi przeszkadzały.

    > A co do wspomnień to nie wiem. Każdy jakieś swoje ma i czasem można
    > się osłuchać jakie go piękne czasy były za atarii i ichnich gierek.

    Nosz właśnie - a ile w tym prawdy to nie wiem, bo z manuali została mi raptem
    Practika MTL5 ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327