  • Data: 2009-08-30 08:08:29
    Temat: Re: EOS 7D - następca 20D
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-30 03:23:33 +0200, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > Czemu to matryca ma limitować obiektyw, a nie w drugą stronę?

    Bo póki co odbywa się to na zasadzie kompromisów - więcej
    niepotrzebnych pikseli oznacza mniejszą dynamikę i większe szumy, który
    po resajzie i tak wychodzą na poziomie poprzedniego modelu. Poza
    większymi plikakami do przerzucania i przechowywania, nie niesie to
    sobą niemal żadnych koszyści.

    > Zresztą wystarczy resize i już robi się wiele wiele lepiej, a znika
    > bayer i można sobie pogadać indywidualnie z koleżanką moirą :)

    Po pierwsze, to bardzo gówniany aparat, z którego obrabiać
    _trzeba_każdy_ materiał, po drugie skąd Ci się ta moira nagle wzięła?

    > Może tu mowa o jakimś LV? Coś jak "cyfrowy podgląd ostrości"?

    HGW, ale nie sądzę aby to było LV. Raczej jakiś horyzont plus może nowy
    sposób pokazywania punktów AF, ale to tylko moje spekulacje.

    > Dużo. A narzekałem, że K-7 tak okrutnie wycenili. Zaraz potem pojawia
    > się jednak D300s i owy canon ma pojawić.. Niedobrze, bo miałem
    > nadzieję, że wypaśne APS-C powoli przemijają i pełna klatka je gryzie.

    Przyzwyczaj się, że to standard, iż producenci ciągle zawodzą Twoje
    nadzieje ;-)
    Właściwie to może nawet mógłbyś byś niezłą wróżką w tej dziedzinie - Ty
    mówisz czego oczekujesz, a my to notujemy jako "tak na pewno nie
    będzie" ;-)

    de Fresz