  • Data: 2009-08-29 19:33:58
    Temat: Re: EOS 7D - następca 20D
    Od: Kryhu <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gietrzy pisze:

    Hej

    > Chciałem morfinę (symphonies of sickness), ale pod ręką był tylko Tom Petty i
    > Slayer ;)
    >
    > No to jak Kryhu, killer czy tylko godny przeciwnik? ;)

    To mógłby być killer 2 lata temu dla D300, a dzisiaj jest tylko
    konkurentem wysłużonego D300 dla którego dodanie "s" to tylko taka
    kosmetyka u schyłku życia modelu. Za chwilę pokaże się jakiś D400 i
    znowu karta się odwróci.
    Poczekajmy, zobaczymy co ta matryca potrafi, bo jeśli będzie to
    kontynuacja trendu 20d-30d-40d-50d to strach się bać.
    Które szkła i to bez solidnego przymykania podołają takiej matrycy?
    I to tak żeby było widać przyrost detalu w porównaniu do matryc
    12-15Mpix? Urosną tylko pliki i pewnie nic więcej.
    Z drugiej strony będzie to sensowny "telekonwerter" pod jasne tele w
    porównaniu do aparatów FF, pod sport w dobrych warunkach oświetleniowych.
    --
    Pozdro
    Kryhu