  • Data: 2009-08-29 23:21:43
    Temat: Re: EOS 7D - następca 20D
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kryhu pisze:

    > A to nie Ty czasami pisałeś np. o "kompaktowej" DR np. 400d w porównaniu
    > do wcześniejszych modeli? :)
    > Co da Ci "resajz" w takim układzie?

    DR wzrośnie. Albowiem ''na papierze'' nie jest ona tak kompaktowa tylko
    po prostu w cieniach zbrukana. O ile w 1:1 nie akceptujemy takiego
    budyniu, do przy 50% już jest okej i można zanurzyć się o np. jeden ev
    głębiej, a nie odcinać go poziomem czerni.

    > Czy narastania tego zjawiska nie widać czasami w ewolucji serii xxD?
    > A to już bezpośrednio przełoży się na wygląd odbitki w przeciwieństwie
    > do różnic ilości Mpix. Mylę się? :)

    Odrobinę, ale raz - żeby to poczuć, trzeba nieprzeciętnie grzebać w
    szopie, dwa - nowe szopy i te wszystkie wynalazki lepiej radzą sobie z
    szumami (np. takie acr) w porównaniu z tymi z epoki 10D. No i trzy -
    światłomierze poszły bardzo do przodu, że nie wspomnę o lv (oczywiście
    jeśli nie ma czasu na pracę w manualu).

    Ja tam wolę dzisiejsze matryce, może odrobinę mniej dynamiczne, ale
    naświetlające się sprawniej niż dawniej, z których można skroić śliczne
    kilka Mpx.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl