  • Data: 2011-08-07 12:42:59
    Temat: Re: ECU - procedura CHECK
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-07 03:41, venioo pisze:

    > No wlasnie jak sie okazuje w modelu przejsciowym proste nie jest.

    ponieważ co? złącze diagnostyczne masz, komp + kabelek i jedziesz.

    > ECU? EEPROM podlaczony bezposrednio pod kompa nie wykazuje bledow, wiec
    > dziala. Uderzeniowke? Spialem na krotko, zgodnie ze schematem.

    aha, a zdajesz sobie sprawę że ECU to nie tylko EEPROM? Zczytałeś z
    programatora układ i stwierdziłeś, że wszystko OK? :) Od dupy strony. Co
    to jest uderzeniówka, bo dalej nie wiem? Czujnik spalania stukowego?

    > Jakbym wiedzial, ze to na pewno pompa, to bym tu nie pytal. Co sie dalo
    > sprawdzic to sprawdzilem i jest OK, dlatego pytam, zanim rozbiore caly
    > samochod na czesci pierwsze.

    dlatego na końcu uśmieszek. Jaki ma związek awaria pompy paliwa w Twoim
    aucie z iskrą na swiecy?