  • Data: 2011-08-07 16:42:47
    Temat: Re: ECU - procedura CHECK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Aug 2011 16:26:19 +0200, venioo napisał(a):

    > zdaje sobie. niestety nie mam w okolicy nikogo, z kim moglbym podmienic
    > ECU.

    A zlacze takie masz ?

    Mozna sprobowac zrobic taki symulator samochodu, podpiac komputer i
    zobaczyc czy nadal bledami sypie.

    Poki nie ma CAN to jest to w miare proste.

    > Jezeli komputer nie przeprowadzi do konca diagnostyki bo cos jest
    > uwalone to nie pozwoli odpalic samochodu przez "niedanie" pradu na
    > swiece. Tak na wszelki wypadek, zeby jeszcze wiekszego bigosu nie
    > narobic po odpaleniu auta z zepsutym komponentem. Nie wiem tylko czy to
    > ma zastosowanie akurat w peżocie.

    Imo to raczej jest odwrotnie - z reguly te komputery wyswietlaja ale jada
    dalej. Ale moze francuzi zamowili inaczej :-)

    > Zadalem pytanie tutaj, bo _podobno_ w tym modelu komputer nie sprawdza
    > stanu pompy paliwa, wiec check nie powinien od tego sie swiecic.

    Jedna rurke sciagnac i bedziesz wiedzial.

    J.