-
Data: 2015-08-07 19:13:42
Temat: Re: Dźwig
Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 17:57:01 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> filmow jest wiecej
> https://www.youtube.com/watch?v=hNq2qbf-RY8
>
> godzine przed - na tej platformie to jakby liny rozne.
>
> Mam wrazenie ze podpory dzwigu faktycznie na krawedzi, ale chyba cos
> pod nie postawiono - te dlugie, czerwone.
>
> Obracac przesla faktycznie nie widac potrzeby, ale na moj gust to nie
> to bylo przyczyna katastrofy.
>
> A pierwotna przyczyna ... chec zaoszczedzenia paru euro na wynajmie
> prawdziwego dzwigu plywajacego (dwoch) ?
> Holenderskiego systemu politycznego chyba nie chwaliles, ale widac i
> tam wygrywa najtansza oferta w przetargu.
>
> P.S. co za czasy, czlowiek sobie pracuje, a tu mu taki bzykacz patrzy
> na rece :-) A wkrotce 10 bzykaczy :-)
>
>
> Szerokie omowienie ?
> https://www.youtube.com/watch?v=ZVgaRaRdO4A
>
> Mysli sobie czlowiek, ze ma spokojny domek nad rzeka
> https://www.youtube.com/watch?v=h7Rst5BxFbA
>
> J.
Teraz chyba zaczaiłem. Ten most, w który mieli to przęsło włożyć jest jakieś 250
metrów dalej. Jedno już tam jest, a to jest drugie, brakujące. Oni mieli tymi dwoma
dźwigami to podnieść, podpłynąć do przyczółka i osadzić. Wykopyrtnęli się już na
pierwszym etapie! Rozumiem że nie mieli tak dużego pojedynczego dźwigu żeby go
postawić na lądzie, a dwa by się tam nie zmieściły. Nie mieli też barki na tyle
długiej żeby zmieściły się na niej dwa dźwigi w odstępie wystarczającym na przęsło
mostu.
W mojej branży nie wolno dopuścić do sytuacji, w której awaria pojedynczego elementu
wystarcza do katastrofy. Policzone na taką okoliczność zagrożenie w skali 1-1000 na
poziomie powyżej 120 powoduje że projekt jest zatrzymany aż ten poziom zostanie
obniżony. Przy czym to 120 to nie jest zagrożenie katastrofą, a dopuszczeniem do
sytuacji w której już tylko jedna awaria nas od niej dzieli. To tutaj wygląda mi na
totalną prowizorkę, ale może w podnoszeniu dużych rzeczy tak się zwykle robi. Nawet
nie ewakuowano sklepu obok tych barek na czas operacji. Po grudniowej katastrofie z
gościem co się chciał oświadczyć, mogliby chociaż poszukać jakichś procedur
bezpieczeństwa...
Następne wpisy z tego wątku
- 07.08.15 21:51 Konrad Anikiel
- 07.08.15 21:55 J.F.
- 07.08.15 22:26 J.F.
- 08.08.15 00:07 J.F.
- 08.08.15 08:34 Konrad Anikiel
- 08.08.15 08:45 Konrad Anikiel
- 08.08.15 10:45 Sebastian Biały
- 09.08.15 10:43 J.F.
- 09.08.15 11:07 J.F.
- 10.08.15 09:07 Robert Tomasik
- 10.08.15 09:11 Robert Tomasik
- 10.08.15 12:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=