-
Data: 2015-08-08 00:07:04
Temat: Re: Dźwig
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Fri, 7 Aug 2015 08:40:07 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
> W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 17:13:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
>>>> -barka zaczela sie przechylac - obciazona z jednej strony.
>>> Jedna zaczęła, druga nie. Wygląda to na pierwotną przyczynę katastrofy.
>>
>> Ta widoczna tez sie zaczela, ale stosunkowo malo.
>> Ale nawet jakby oba sie obracaly ... to by przechyl byl jeszcze
>> wiekszy.
>
> Zaczęła się chylić dopiero jak wszystko już szło źle i ludzie nogę
> dawali. Zanim szło dobrze (pierwsze 25 sekund), to stała jak stół.
Przez 25 sekund to sie nic nie ruszalo.
W 34 sekundzie zaczyna sie cos wylewac z rury za burte - moze
chlodzenie, moze balast. Ale rura jakby cienka, duzo sie tam nie
wylalo.
Mniej wiecej wtedy zaczyna sie pierwszy (dalszy) dzwig ruszac, oraz
druga barka przechylac - na razie nieznacznie.
Cudow nie ma - przesuwa sie obciazenie, to musi sie przechylic.
Aczkolwiek - drugi dzwig sie nie przestawil, to i obciazenie takie
samo, chyba ze odleglosc miedzy koncami dzwigow zmienila i liny
przestaly byc pionowe.
Krytycznie zaczyna byc gdzies w 55s - mam wrazenie ze im bujnelo
ciezarem i wahadlo zrobilo swoje. czy w 57s przeslo nie oparlo sie o
ramie dzwigu ?
Z tym ze bujanie zaczyna sie wczesniej - ale drugi (blizszy) dzwig sie
przechyla akurat w przeciwna strone - czyli bezpieczna.
>>> Na to byłaby za mała. Most przypłynął na dodatkowej barce, podparty
>>> żerdziami pod kątem. Inaczej nie daliby rady go przechylić samymi
>>> dźwigami.
>> Po cos tam jednak stala. 6 osi, gora 70t, troche malo.
>> Czesci do dzwigow na niej przyjechaly ?
> No, mogły. Zblocza, liny, szekle, troche tego tam mieli.
Mialem na mysli jakies czesci dzwigu, zeby go odciazyc do masy
umozliwiajacej jazde po drogach. Wysiegnik ramienia, balast - ale
wyglada na to, ze ramie niedemontowalne, a na drugim filmie jakby
liny, zawiesia.
Dzwig chyba tej klasy - 3 osie z przodu, ale salingow (?) brak
http://www.peinemann.nl/en/cranes/cranes/at-cranes/d
emag-ac-650/
Ale sadzac po linku ... Demag ?
Tylko ze Demag juz takimi sie nie chwali.
A Peinemann ... produkuje, czy wynajmuje ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.15 08:34 Konrad Anikiel
- 08.08.15 08:45 Konrad Anikiel
- 08.08.15 10:45 Sebastian Biały
- 09.08.15 10:43 J.F.
- 09.08.15 11:07 J.F.
- 10.08.15 09:07 Robert Tomasik
- 10.08.15 09:11 Robert Tomasik
- 10.08.15 12:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=