  • Data: 2012-01-30 13:15:07
    Temat: Re: Dziobia sie knotoroby...
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ty się lepiej przyjrzyj pod czym się podpisujesz.

    >marek

    A ty zaeksperymentuj analogiczny opis z sześcioramienną gwiazdą figurą na
    tkaninie z dwoma pasami.

    BTW, mam szacunek dla większości symboli narodowych, i choćby z tego względu
    do ich profanowania mnie nie ciągnie.
    Za to alergicznie reaguję na portrety mordercy zwanego "che", sierpy z
    młotami i swastyki - i może jest w tym sens, bo to one właśnie były osłoną
    dla tych, którzy postponowali symbole innych. W imię nowej europy czy innego
    dziadostwa. I ty jako twórca powinieneś mieć dość wrażliwości, żeby to
    dostrzec i uszanować, i dość inteligencji aby nie prowokować oraz dość
    wiedzy o tym, że fortuna kołem się toczy, a historia płata figle.
    Zresztą gdybyś nie miał w/w przymiotów, nie pisałbyś tego wszystkiego. Mam
    rację?