  • Data: 2012-01-31 12:42:41
    Temat: Re: Dziobia sie knotoroby...
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I wlasnie o to chodzi, aby w czasach, gdy kichniecie mozna uslysze na
    > antypodach postepowac zgodnie z maksyma (cho bran ow ) - primum non nocere.

    Ale zrozum, że cały ty (lub ja) jesteś tym czym jesteś. I nawet jeśli
    będziesz postępował rozsądnie i nie wadził nikomu, to ludzie i tak cię
    wyczują po swojemu i osądzą według własnych kryteriów. Wystarczy, że
    otworzysz usta na jakikolwiek temat.
    Ja jestem facetem, który obraża poprzez samą obecność. Mam głowę
    wysoko nawet wtedy, gdy buty upaprane gnojem.

    marek