  • Data: 2012-01-31 12:05:11
    Temat: Re: Dziobia sie knotoroby...
    Od: marek augustynski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba rozgaraniczyć parodię Polaków od parodii innych nacji. Nasze
    > godło jest śmiertelnie poważne (może nie tak jak niemieckie ale
    > jednak) i aż się prosi, aby przy różnych okazjach robić sobie z tego
    > jaja.
    >
    > Hehe, obawiam się, że tym cytatem przybliżyłeś wizerunek Polaka-Antysemity
    > szerokiej publiczności.

    No to się obawiaj.

> [...]
    > wodzę fantazji, sam nie wiedząc co mi wyjdzie. To strumień świadomości
    > z reguły, historia zmyślona.
    >
    > I tym sposobem prowokujesz ICH. Reasumując: ONI, wtykający flagi w psie
    > kupy, piszący "prześmieszne" piosenki o ideałach sierpnia, o myciu
    > sztandarem podłogi... Kontra ONI co chcą szacunku dla symboli (choć często z
    > własnej infantylności czynią mu więcej szkody)...
    > Ale stojąc na pozycji ONYCH 1 dokładnie się rozejrzyj. Bo stamtąd dochodzą -
    > poza żartami podobnymi cytowanym - stwierdzenia o zasłużonej śmierci

    Sądzę, że to są dwie różne planety dla niektórych ludzi ciężkie do
    odróżnienia. Twierdzę też, że jest to wynik niedouczenia i zwyczajnej
    głupoty. Ludzie nie czują kontekstu, więc wiążą ze sobą podobne treści
    posiadające zupełnie odmienną wymowę. Gdybyśmy puścili naszą dyskusję
    dalej, ale w dobrej wierze i z humorem, moglibyśmy mówić "Morda tam" i
    każdy z nas wiedziałby, że słowa te są pieszczotliwe, a ich autor nie
    ma nic złego na myśli. Te same słowa wypowiedziane z agresją będę
    obraźliwe. Chodzi tylko o umiejętność rozgraniczenia co jest co. Jeśli
    ty wskazujesz mi kubeł, w którym jest Katyń i całe to szambo i mówisz,
    żebym się tam rozejrzał, to ja jedynie mogę opuścić bezwładnie ręce.
    Nie ma żadnych ICH i NICH tylko są pojedynczy ludzie. Masz swoje ręce
    i swój mózg i za nie odpowiadasz.

    marek