  • Data: 2012-01-31 23:52:46
    Temat: Re: Dziobia sie knotoroby...
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek augustynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:0dc3f972-bfcd-4056-9b47-41a1ce803519@o13g2000vb
    f.googlegroups.com...

    > I wlasnie o to chodzi, aby w czasach, gdy kichniecie mozna uslysze na
    > antypodach postepowac zgodnie z maksyma (cho bran ow ) - primum non
    > nocere.

    >Ale zrozum, że cały ty (lub ja) jesteś tym czym jesteś. I nawet jeśli
    >będziesz postępował rozsądnie i nie wadził nikomu, to ludzie i tak cię
    >wyczują po swojemu i osądzą według własnych kryteriów. Wystarczy, że
    >otworzysz usta na jakikolwiek temat.
    Niekoniecznie. Nie wiem, jakie poględy ma n.p. większość medyków, z którymi
    mam okazję się spotykać. I spora część ludzi z którymi pracuję (BHP???). Coć
    statystycznie częściej ze swoimi poglądami "wyskakują" ci, co są "w
    nurcie"...

    >Ja jestem facetem, który obraża poprzez samą obecność. Mam głowę
    >wysoko nawet wtedy, gdy buty upaprane gnojem.
    IMO jesteś szczególnym wyjątkiem. Znam ludzi, którzy prowokują do "brania po
    mordzie" (choć często sami dają innym), to w życiu nie spotkałem kogoś, kto
    obraża innych samym swoim istnieniem... Coś mi się to kłóci z istotą
    obrażania.

    marek