  • Data: 2012-02-01 00:35:48
    Temat: Re: Dziobia sie knotoroby...
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f27f894$0$1262$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale jakoś bardziej rozumiem mordowanie agresora w obronie rodziny niż
    > flagi - a jadka po dzieciach i ich mamach tylko dlatego, że są spod innej
    > flagi, nie jest bynajmniej odosobnionym przypadkiem.

    Ja dzieci nie mam. Ale (obym nigdy nie musiał się przekonywać) stanąłbym w
    obronie również dzieci sąsiada. Nie jstem pewien, na ile mógłbym zaangażować
    się w obronę dzieci agresora...

    > Wiem i nie mam żadnego zamiaru jakkolwiek go próbować wprowadzać. Pożyję
    > sobie tu jeszcze trochę - mało albo więcej i zejdę. A resztę generalnie
    > mam gdzieś. O ile człowiek jako jednostka bywa piękny, o tyle masa to
    > prymitywny organizm, któremu jeszcze tysiące lat trzeba, by się
    > ucywilizował.

    Mamy wszyscy nadzieję, że taki scenariusz będzie nam dany do realizacji.
    Niestety, nie zawsze ofiary pytane są o zgodę...

    > A coś takiego jak ''tożsamość grupy'' jest kiepskim substytutem tożsamości
    > siebie u tych, którzy jej nie posiadają.

    Tożsamość siebie zasmakuje (do pewnego) stopnia tylko jeden człowiek.
    Ostatni. Reszta może się w różny sposób oszukiwać.