    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Date: Sun, 03 Aug 2014 23:39:47 +0200

    On 2014-08-03 21:33, Pszemol wrote:

    > Nie to co ostatnio wyłącznie negatywne reklamy Samsunga, nie?

    Jestes przewrazliwiony - gdzie sa niby te negatywne emocje?
    http://www.youtube.com/watch?v=jC6LTomFKF4
    http://www.youtube.com/watch?v=QVqL1-0-WEo
    http://www.youtube.com/watch?v=c6T-OHZmYUg
    http://www.youtube.com/watch?v=QzcHzTcfY7U
    http://www.youtube.com/watch?v=JqouS5SeLLI

    > Nie bardzo - z tego co widzę wiatromierz wtyka się w gniazdo słuchawek.
    > Nowy pH-metr też. Stary wymagał gniazdka 30-pinowego.

    > Ciekawa próba przetrwania ery post-kompaktowej... :-)
    > Właśnie się zastanawiałem niedawno jak planują się uratować przed
    > bankructwem producenci aparatów kompaktowych w erze focenia
    > codziennych fotek wakacyjnych opanowanej przez smartfony od paru lat.

    ja zawsze nosze lustrzanke ze soba (a przynajmniej sie staram -
    zwłaszcza na wakacjach)
    i mimo, ze mam 20MPx matryce w telefoniku o wielkosci 1/2.3
    to optyki nie oszukasz i malutki obiektywik nie moze sie rownac (na
    chwile obecna) z normalnym obiektywem aparatu (nawet kompaktowego) -
    czego przykladem byl podany przyklad dod. przystawki.

    > No to nie rozumiem - na wideo wyraźnie paruje urządzenie z iPhone.
    > W każdym razie niezły przykład na brak obsługi iPhone, AL - gratulacje
    > :-))))

    Nie zrozumiales - albo nie obejrzales do konca poprzedniego testu.
    No to wytlumacze, bo uzywalem i mam porownanie - sprobuj za kazdym razem
    jak chcesz uzyc tego aparaciku parowac urzadzenia po WiFi (normalnie
    wylaczasz obiektyw, czesto telefon masz ustawiony na inna siec wifi). W
    reklamie dla amerykanow - oczywiscie nie ma o tym nawet slowa - by
    uzytkownicy iPhonow nie wpadli w kompleksy?

    Z NFC przykladasz i dziala - z dowolnym telefonem z ta technologia, bez
    parowania. Zreszta poszukaj przykladow.
    Z iPhonem musisz przejsc przez cala procedure (parowanie haslem tylko
    raz) - co powoduje, ze dla jednego zdjecia nie chce Ci sie tego robic
    (jest to uciazliwe).

    Celowo watek o samej funkcjonalnosci NFC w iPhonach pominales?
    Tylko nie mow, ze to jest nieprzydatne :) .
    Przydaje sie rowniez (procz np. platnosci bezdotykowych) do wymiany
    czegokolwiek pomiedzy dwoma telefonami z NFC - bez ich parowania (czyli
    taki BT dla leniwych).
    :-P

    "Phil Schiller, szef marketingu Apple, w rozmowie z serwisem AllThingsD
    stwierdził, że przyszłość technologii NFC na świecie jest niepewna, bo
    jej rozwój wymaga dużych inwestycji w infrastrukturę. Co więcej,
    rozwiązanie to jest w nowym iPhone'ie zbędne, ponieważ potrzeby
    użytkowników jest w stanie zaspokoić funkcja Passbook, czyli wirtualny
    portfel, w którym można przechowywać karty lojalnościowe, bilety, karty
    pokładowe itp."
    http://www.rp.pl/artykul/936196.html

    A teraz Phil Schiller z Appla powinien odrobic lekcje i zobaczyc do
    czego mozna wykorzystywac technologie NFC oraz jak dlugo ta technologia
    jest juz na rynku (=jest rozwijana).
    To jest wlasnie to co wielokrotnie tu ktos podkreslal: "jak nie ma w
    iPhonie to nie jest amajzing" ;)