  • Data: 2014-08-04 00:27:40
    Temat: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-04 00:08, rs wrote:

    > no bo innych dobrych słuchawek na rynku nie ma, prawda? jest
    > kilkadziesiąt firm, które produkują przynajmniej kilka bardzo dobrych
    > modeli, lepszych od przereklamowanych, przebasowanych beatsów. a potem
    > marudzisz, ze nie ma rzeczy które cie interesują. bo nie potrafisz
    > szukać. tyle. <rs>

    gdybys chociaz raz napisal cos w temacie.

    Jak na razie to prawie rzadna z Twoich wypowiedzi nie wnosi nic wiecej.

    Ja podalem w sumie dwie firmy: jedna ktora uzywam i droga z ktora mam
    stycznosc.
    Ty podajesz 'istnieje wiele firm' - podaj przyklad - chetnie sprawdze w
    jakims salonie i powiem, czy to hala czy do czegos sie nadaje.

    Kazda Twoja odpowiedz to okolnik wymijajacy szczegoly - czyli jest
    bezwartosciowym pierdoleniem (za przeproszeniem).

    Jak chcesz cos dodac w temacie, to dodaj.
    A jak nie masz nic do powiedzenie - to siedz cicho.