  • Data: 2014-08-04 21:33:31
    Temat: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-04 17:34, rs wrote:

    > no sam widzisz. znowu bujdy wypisujesz, dokładnie tak jakbyś to właśnie
    > ty miał parcie, co zresztą wyżej, sam przyznajesz. a potem się dziwisz.
    > zobacz swój post. zero treści w temacie wątku, a tylko bajanie na mój
    > temat, czym zmuszasz mnie do weryfikacji i straty czasu. taka praktyką
    > zbliżasz się szybko do zdobycia tytułu grupowego trolla.
    > jak dla mnie EOD, bo nic merytorycznego się od ciebie nie spodziewam, w
    > temacie słuchawek, który sam podjąłeś. <rs>

    ja sie odnioslem do Twoich pustych, monotonnych i monotematycznych
    odpowiedzi i niespodziewalem sie niczego konkretnego po kolejnej
    odpowiedzi z Twojej strony (i sie nie przeliczylem ;)

    Twoj sposob weryfikacji troli grupowychj mi dynda i powiewa, wiec sobie
    prowadz swoje statystyki bez wynurzania sie swoimi przemysleniami, bo to
    kolejne bajdurzenia o niczym.

    I mysle, ze w tym temacie wyczerpalismy ta galaz niniejszego watku.