  • Data: 2014-08-03 23:53:17
    Temat: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-03 17:42, Pszemol wrote:

    > Jasne... Ale wielu przestawiło się na integracje z telefonami
    > teraz przez 3mm jack słuchawkowy, wyglądał na bezpieczną
    > alternatywę aż do czasu gdy Apple zakupił firmę Beats
    > i pojawiły się pogłoski że w nowych telefonach zniknie
    > standardowa dziurka na słuchawki 3mm i pojawi się coś
    > applowskiego. Byłby to dosyć kontrowersyjny ruch...

    i to bedzie koniec firmy Beats (albo jego poczatki).
    Syn uzywam MonsterBeatsowPro i sluchawki graja naprawde zacnie - ale na
    rynku jest np. Senseisser, ktory jest rowniez ceniona marka i gdybym
    mial osobiscie wybierac to nie umialbym sie zdecydowac, ktore z tych
    firm wybrac.
    Jesli Beats zwiaze sie tylko z Apple (poprzez zmiane standardu wejscia)
    - to zrobi na rynku miejsce dla konkurencji, wiec niesadze, ze na taki
    ruch ktokolwiek by sie odwazyl.

    > ANT+ jest bardzo podobny w funkcjonalności do Bluetooth LE.
    > Wiele czujników na rynku robi się w dwu wersjach... Albo
    > w wersjach obsługujących oba standardy na raz...
    > iPhone postawił na bluetooth i właściwie od wersji iPhone 4S
    > obsługuje czujniki rowerowe obsługujące oba standardy.

    nie mow - Apple umie do czegos wykorzystac BT?
    To kiedy w koncu wprowadzi pelny standard BT zamiast kastrata.
    Zobacz rowniez moj poprzedni post o NFC.

    > Nie analizowałem tej reklamy aż tak bardzo - chodziło mi
    > o fragment gdzie instruktorka baletnicy puszcza jej na
    > zwolnionym tempie nagranie "fikołka" jej uczennicy...

    aparaty androida maja juz mozliwosc spowolnienia odtwarzania filmow - i
    co w tym dziwnego - kwestia aplikacji w jakie sa wyposazone standardowo
    lub poprzez doinstalowania aplikacji.
    Rowniez edycja filmow i przygotowanie calych kopozycji na komorce ze
    zbioru filmow i zdjec (movie maker) nie jest chyba niczym dziwnym.

    > Mam google translator zainstalowany na iPhone4.
    > Działa dobrze. Mówisz polecenie, naciskasz guzik translate,
    > i program przez głośnik iPhone4 gada to samo w wybranym
    > języku... Skoro to robi Google to Ty też takie masz...

    uuu narzekasz na androida, a uzywacie mam googla, translatora googla,
    ... Cos Apple poddalo sie z dalszym rozwojem swoich map?
    Nadal myli panstwa i kontynenty? O 3D nie bede nawet wspominal - bo to
    co zrobil Apple ucieszyloby wylacznie Picassa ;)