  • Data: 2014-08-04 09:06:10
    Temat: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-04 01:08, rs wrote:
    > ale żeby nie kontynuować rozmowy jak to robi Pszemol, to prosze bardzo,
    > choc to i tak bez sensu bo nie wiadomo, jakie sluchawki cie interesuja.
    > studyjne, nauszne, douszne, dokanalowe, z wyciszaniem dzwiekow z
    > zewnatrz, z tlumieniem itp? generalnie moge powiedziec tak, ze firmy z
    > ktorymi produktami mialem/mam doczynienia przez lata i sobie chwale to
    > np (z wyjatkiem shura to sluchawki studyjne i nauszne):
    > akg, koss, grado lab, shure, bayerdynamic, audio-technica, marshal, b&w,
    > klipsch, denon, sennheiser, tascam, ultrasone.

    no i widzisz - wystarczyło postawić Cie do pionu i od razu gadasz z
    sensem.
    ;)

    > popatrz. kiedys mimo, ze odporny, to jednak byles kulturalny, teraz
    > widze, ze coraz czesciej przyswajasz sobie język polskiego rynsztoka.
    > nie wstyd ci?
    > wracajac do tematu. nie. nie jest. swiadczy to wylacznie o tym, ze nie
    > potrafisz czytac ze zrozumieniem, albo jak ci to juz pare razy
    > pokazalem, nie czytasz wcale, tego na co odpowiadasz.

    nie, ja odpowiadam na co to czytam - dlatego po przeczytaniu ktoregos z
    kolei Twojego posta, ktorego jedynym zadaniem - odnosze wrazenie - jest
    pokazanie swojej aktywnosci w statystykach grupy - nie moglem sie
    powstrzymac od powyzszego stwierdzenia.

    > jak wyżej.

    > i pewnie laseczka, wymachiwałeś jak to pisałeś. uważaj, żeby ci pikawa
    > nie wybuchła. <rs>

    dwiema a nawet trzema podpierając się balkonikiem - przy okazji
    posiwiałem i wyłysiałem ;)