  • Data: 2014-08-03 21:33:09
    Temat: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:lrm0a6$7es$1@dont-email.me...

    > a co maja oddawac - pokazuja co moze i tyle.
    > Jak JF zauwazyl przewaga iPhona to standard jedego producenta - czyli w
    > sumie jest to nielal zawsze ta sama sluchawka z nowym systemem, dluzszym
    > ekranem no i - ku rozpaczy wielu uzytkownikow - nowym zlaczem ;)
    > wymuszajacym odnowienie listy gadzetow.

    Nie wymuszającym, bo są przejściówki...

    > Ale zgodze sie, ze reklamy fajne - przyjemnie sie oglada.

    Nie to co ostatnio wyłącznie negatywne reklamy Samsunga, nie?

    > Co do wiekszosci funkcji pokazanych w reklamach - to jest rowniez dla
    > innych systemow (a przynajmniej dla androida).
    > Nie spotkalem sie jedynie z wiatromierzem i czytnikiem pH - no ale jak
    > napisalem wczesniej tu producenci trzeci mieliby problem z mnogoscia
    > roznych modeli androidowych....

    Nie bardzo - z tego co widzę wiatromierz wtyka się w gniazdo słuchawek.
    Nowy pH-metr też. Stary wymagał gniazdka 30-pinowego.

    > Natomiast dodam teraz cos, czego iPhone nie ma :-D
    > Nie mam mozliwosci iobslugi urzadzen zblizeniowo - wtym rowniez klonowania
    > kart platniczych, identyfikacyjnych, odnajdywania wszystkiego w sieci - co
    > wiaze sie za modulem NFC
    > http://www.rp.pl/artykul/936196.html
    >
    > I takiego gadzetu nie podlaczysz - jedynie po wifi, co jest znacznie
    > dluzsze w synchronozacji i zre wiecej pradu) - a kazdy telefon androida z
    > NFC to obsluguje natychmiast (i tu jest kolejna przyszlosc dla gadzetow)
    > http://www.sony.pl/electronics/cyber-shot-aparaty-ko
    mpaktowe/dsc-qx100
    > https://www.youtube.com/watch?v=2t6xMgqkWbQ

    Ciekawa próba przetrwania ery post-kompaktowej... :-)
    Właśnie się zastanawiałem niedawno jak planują się uratować przed
    bankructwem producenci aparatów kompaktowych w erze focenia
    codziennych fotek wakacyjnych opanowanej przez smartfony od paru lat.

    > https://www.youtube.com/watch?v=hcWLiR9qNqw
    > (dla iPhona - oczywiscie nie mowi wszystkiego)

    No to nie rozumiem - na wideo wyraźnie paruje urządzenie z iPhone.
    W każdym razie niezły przykład na brak obsługi iPhone, AL - gratulacje
    :-))))