  • Data: 2014-08-04 01:08:53
    Temat: Re: Dwie fajne nowe reklamy iPhone
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/3/2014 6:27 PM, AL wrote:

    > gdybys chociaz raz napisal cos w temacie.

    widzisz. jaki jest temat tutaj? sluchawki. napisalem: ze beatsy sa
    przebasowane i przereklamowane. bo sa. napisalem, ze sa inne firmy
    produkujace lepsze produkty. ogolnikowo, bo ogolnikowo, ale to wg ciebie
    nie jest na temat? jak najbardziej jest jest na temat. i ty pisesz, ze
    ja pierdole? AL zrob cos bo w pietke gonisz.

    > Jak na razie to prawie rzadna z Twoich wypowiedzi nie wnosi nic wiecej.
    > Ja podalem w sumie dwie firmy: jedna ktora uzywam i droga z ktora mam
    > stycznosc.
    > Ty podajesz 'istnieje wiele firm' - podaj przyklad - chetnie sprawdze w
    > jakims salonie i powiem, czy to hala czy do czegos sie nadaje.

    twoja opinia na temat jakości słuchawek mnie nie interesuje. generalnie
    ludzie starsi maja np. przytępiony odbiór wysokich tonów, wiec ich
    opinia nie jest w żaden sposób miarodajna w tym temacie.
    w tej rozmowie pokazuje ci tutaj tylko, ze narzekasz na coś, czego albo
    nie potrafisz obsłużyć, albo na brak czegoś czego nie potrafisz znaleźć,
    co ewidentnie do ciebie nie dociera, ale juz przyzwyczaiłeś mnie do tego.
    info na temat dobrych firm produkujących słuchawki i konkretnych
    produktow, możesz sobie znaleźć w googlu w 3sek. yakich rankingow sa
    setki. co roku co najmniej kilkanascie wartosciowych.
    ale żeby nie kontynuować rozmowy jak to robi Pszemol, to prosze bardzo,
    choc to i tak bez sensu bo nie wiadomo, jakie sluchawki cie interesuja.
    studyjne, nauszne, douszne, dokanalowe, z wyciszaniem dzwiekow z
    zewnatrz, z tlumieniem itp? generalnie moge powiedziec tak, ze firmy z
    ktorymi produktami mialem/mam doczynienia przez lata i sobie chwale to
    np (z wyjatkiem shura to sluchawki studyjne i nauszne):
    akg, koss, grado lab, shure, bayerdynamic, audio-technica, marshal, b&w,
    klipsch, denon, sennheiser, tascam, ultrasone.

    > Kazda Twoja odpowiedz to okolnik wymijajacy szczegoly - czyli jest
    > bezwartosciowym pierdoleniem (za przeproszeniem).

    popatrz. kiedys mimo, ze odporny, to jednak byles kulturalny, teraz
    widze, ze coraz czesciej przyswajasz sobie język polskiego rynsztoka.
    nie wstyd ci?
    wracajac do tematu. nie. nie jest. swiadczy to wylacznie o tym, ze nie
    potrafisz czytac ze zrozumieniem, albo jak ci to juz pare razy
    pokazalem, nie czytasz wcale, tego na co odpowiadasz.

    > Jak chcesz cos dodac w temacie, to dodaj.

    jak wyżej.

    > A jak nie masz nic do powiedzenie - to siedz cicho.

    i pewnie laseczka, wymachiwałeś jak to pisałeś. uważaj, żeby ci pikawa
    nie wybuchła. <rs>