  • Data: 2009-06-09 20:49:31
    Temat: Re: Dwanascie twarzy Doroty
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JohnDoe pisze:
> [...]
    > portretowej jest od początku pozbawiony "entuzjastycznego" podejścia i
    > emocji - czemu? Bo moim zdaniem nie ma tam "magii", czegoś co w
    > jakikolwiek sposób przyciąga. Oglądając je, nie mam uczucia że chce mi
    > się wyciągnąć aparat i spróbować samemu. Na pewno nie chodzi o modelkę,
    > sztuczne czy nie pozy czy co tam, tylko raczej o brak "tego czegoś" co
    > sprawia, że do zdjęcia się wraca. Z przyjemnością, ze złością, z
    > przymusu, zazdrości czy z jakimś innym uczuciem... Ja tak to
    > przynajmniej widzę. Inaczej MBBSZ nie ma sensu.

    Problem takich zdjęć jest chyba tu, że ja modelkę znam, a znakomita
    większość nie. A fotografia to za mało, by przekazać dużo, nadto przy
    skupianiu się właśnie na tym aspekcie popadamy w zasadę nieoznaczoności
    i z autentyzmu robi się reżyseria.
    Ale to tak ogólnie, nie w ''charakterze obrony''.

    > Serio czy nie - nie wiem. Widzę że od jakiegoś czasu pojawia się taki
    > motyw w Twojej fotografii, pozwoliłem sobie na kilka szczerych słów a co
    > Ty z tym zrobisz to już jakby inna bajka, pławda?

    Ano.
    Na razie będę umiarkowanie kontynuował obie drogi (tę i pejzaż). Bez
    rewolucji. Z nastawieniem na autoradość. Niestety :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl