  • 21. Data: 2009-07-08 07:24:50
    Temat: Re: Dwa nowe, tanie monitory z PVA od Samsunga
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Jul 2009 09:21:02 +0200, JD napisał(a):

    > Mój 2-letni syncmaster 940BW (najtańsze co wtedy było)
    > ma ramkę 13mm. Skąd ten zachwyt w reklamie?

    A to w ogóle jest zaleta?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 22. Data: 2009-07-08 07:48:24
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1q2ii48mq1hvo$.2duutcwkb4zq.dlg@40tude.net...

    > A to w ogóle jest zaleta?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Podobno, w układach wielomonitorowych.

    --
    JD

  • 23. Data: 2009-07-08 08:03:05
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Bartosz Mierzwiak" <b...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnh58idm.dpu.barmierz@gimli.mierzwiak.com...

    > "stosunkowo cienką" - to zachwyt, powiedziałbym, dość umiarkowany...

    O ile w ogóle warto sobie zaprzątać głowę ta cechą panela,
    napisałbym "stosunkowo grubą" biorąc pod uwagę to,
    że ten sam producent parę lat wcześniej produkował cieńsze ramki
    w tańszym sprzęcie.

    > Mnie jednak chodziło głównie o to czy ktoś wie jak one świecą, pal
    > licho grubość ramek.

    Na ten temat nic niestety nie wiem.

    --
    JD

  • 24. Data: 2009-07-08 15:06:53
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    de Fresz wrote:

    > Bo przecież o nich od początku jest ten wątek, nie?

    Nie, ale 13 calowe matryce wystepuja wlasnie w laptopach, widziałeś może 13
    calowy monitor dostepny obecnie w sklepach?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 25. Data: 2009-07-08 15:55:50
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-08 17:06:53 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> said:

    > Nie, ale 13 calowe matryce wystepuja wlasnie w laptopach, widziałeś
    > może 13 calowy monitor dostepny obecnie w sklepach?

    No właśnie nie i ponieważ nie uważam, żebym wiedział o wszystkim,
    dlatego się szczerze zdziwiłem. Bo przecież kolega nie wyjeżdżałby z
    matrycami laptopów w wątku o monitorach, skoro jedno z drugim nie ma
    większego związku, nie?

    de Fresz

  • 26. Data: 2009-07-08 21:08:35
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote in message

    > A to w ogóle jest zaleta?

    Jak stawiasz monitory obok siebie, albo ogolnie nie chcesz tracic miejsca. W
    sumie w monitorze interesuje cie przeciez raczej to, co sie na nim
    wyswietla, niz np. szlaczek na obudowie nawiazujacy do stylu greckiego :)

    MARC

  • 27. Data: 2009-07-09 11:45:49
    Od: Krzysztof Kudłacik <n...@w...pl>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 21:51:10 +0200, t...@p...onet.pl napisał(a):

    > czy
    > http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=680120965 spełni ten warunek ?

    To chyba zależy od tego, czy owe deklarowane 10 000 h pracy to duży %
    żywotoności sprzętu o którym mowa...

    --
    stopka tymczasowa
    por+folio: http://born66.net/portfolio/