  • 1. Data: 2009-07-07 00:31:18
    Temat: Pare galerii z photoshopem i bez...
    Od: p...@a...pl

    z duuuuza iloscia komputera
    http://www.davehillphoto.com
    i z malutka
    http://www.joeyl.com/
    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2009-07-07 02:56:42
    Temat: Re: Pare galerii z photoshopem i bez...
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    p...@a...pl wrote:

    > i z malutka
    > http://www.joeyl.com/

    z malutką? Widać nie masz pojęcia o obróbce.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 3. Data: 2009-07-07 12:52:06
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    dnia 7-07-09 2:31 p...@a...pl był(a) uprzejmy(a) napisać:
    > z duuuuza iloscia komputera
    > http://www.davehillphoto.com

    ciekwe na jakim to czasie strzelone
    http://www.davehillphoto.com/index.php/upload/media/
    allen_robinson_1107b.jpg

    ;)

    R.

    --
    ---- Skype/AIM/iChat: radekpa3 ------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 4. Data: 2009-07-07 12:57:25
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 07 Jul 2009 14:52:06 +0200, Ra-Deck napisał(a):

    > ciekwe na jakim to czasie strzelone
    > http://www.davehillphoto.com/index.php/upload/media/
    allen_robinson_1107b.jpg

    > ;)

    Myślę, że kilka godzin... ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2009-07-07 21:13:14
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    > z malutką? Widać nie masz pojęcia o obróbce.
    a ty o lampach i średnim formacie ;)
    Trochę obróbki było z pewnością, ale jak obejrzysz na blogu kolesia,
    jak pracuje w terenie (i z jakim sprzętem), to zobaczysz, ze tej
    obróbki wcale jakoś specjalnie dużo już potem nie musiał robić.

  • 6. Data: 2009-07-07 21:22:38
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com>

    nawet chyba nie średni format, tylko 35mm, ale tak czy siak kluczowe
    było dobre oświetlenie

  • 7. Data: 2009-07-08 05:25:21
    Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl>

    In article
    <9...@x...goo
    glegroups.com>,
    p...@a...pl wrote:

    > z duuuuza iloscia komputera
    > http://www.davehillphoto.com
    > i z malutka
    > http://www.joeyl.com/

    Nie taką znowu malutką. Tak czy inaczej, jedno i drugie plastik i kicz.

    Władysław

  • 8. Data: 2009-07-08 05:57:24
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    > Nie taką znowu malutką. Tak czy inaczej, jedno i drugie plastik i kicz.

    No tak, najmniej kiczowate są zrzuty prosto z matrycy. Zawsze się
    można jakoś pocieszyć pomiędzy lipcowymi ślubami.
    Sławomir

  • 9. Data: 2009-07-08 20:34:30
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    Antek Mysliborski wrote:
> [...]
    > jak pracuje w terenie (i z jakim sprzętem), to zobaczysz, ze tej
    > obróbki wcale jakoś specjalnie dużo już potem nie musiał robić.

    Wiesz - ja nie patrze jak pracuje w terenie przy jakichś tam zdjęciach
    tylko patrze na te zdjęcia, które były w galerii (zerknąłem w Comercial
    -> Portrait). Dużo było obróbki... taka uwaga: światło naturalne ze
    sceny się rozkłada (rzuca cienie i wedruje przez tą scenę - np. przez
    twarz) - a z photoshopa nie (photoshop poki co pracuje na materiale 2D i
    ewentualne zachowanie się światła jest dorabiane przez autora) wystarczy
    się dobrze przyjrzeć. Swoją drogą - kawał naprawdę świetnej roboty. Mi
    osobiście obróbka bardzo się podoba - co tu dużo gadać. Jestem
    zdecydowanie na tak, ale nie było tego malutko. Szkoda, że nie ma
    before/after :)

  • 10. Data: 2009-07-09 01:10:37
    Od: p...@a...pl

    On 8 Lip, 22:34, Kaiko <s...@s...pl> wrote:
    Szkoda, że nie ma
    > before/after :)
    Jest, ale niewiele. Tutaj http://tutorial.joeyl.com/. Wiecej mozna
    sobie kupic za 300 USD ;) Kaiko, widze przed Toba szanse na nowy
    biznes ;)

    pozdr
    Piotr