  • 1. Data: 2009-07-07 11:30:34
    Temat: 500D jako kamera video
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Witam :-)

    Pytanie do posiadaczy eos500.

    Jaka jest jakosc filmow nagrywanych przez ten aparat w porownaniu do kamer
    filmowych HD klasy 2K pln?

    Innymi slowy, czy przed zakupem eosa 500 jest w ogole sens kupowac kamere
    filmowa HD za mniej wiecej 2K pln?

    Obejrzalem pare filmikow na youtube ale trudno sie po nich zorientowac w
    jakosci.

    dziekuje

    Polon

  • 2. Data: 2009-07-07 11:37:49
    Temat: Re: 500D jako kamera video
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Ten film i zongler sa niesamowici:

    http://www.youtube.com/watch?v=Q9bqTd41unY

    Polon

  • 3. Data: 2009-07-07 11:46:44
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > filmowa HD za mniej wiecej 2K pln?
    >
    > Obejrzalem pare filmikow na youtube ale trudno sie po nich zorientowac w

    zastanawialem sie nad ta zabawka ale mi przeszlo jak
    zobaczylem co sie dzieje kiedy kamera ustawia ostrosc.
    Przyslona na pelny otwor a obraz w tym czasie wyglada
    dramatycznie. Dodatkowo dzwieki ukladu AF zabijaja
    film a nieda sie podpiac zewm mikrofonu.
    Dla mnie to cale filmowanie w 500D jest g.. warte IMO

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia: http://www.studio-roger.pl

  • 4. Data: 2009-07-07 12:34:50
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Ten film i zongler sa niesamowici:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Q9bqTd41unY

    Sam sobie odpowiedziałeś. Jak znajdziesz kamerę za 2tys która umożliwi
    uzyskanie takiej plastyki to daj znać :-)

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 5. Data: 2009-07-07 12:44:51
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 7 Lip, 13:30, "Polon" <P...@o...pl> wrote:
> [...]
    > filmowa HD za mniej wiecej 2K pln?
    >
    > Obejrzalem pare filmikow na youtube ale trudno sie po nich zorientowac w

    Jeśli preferencją jest filmowanie to Panasonic GH-1 jest póki co
    bezkonkurencyjny.

    Fotki z niego też są bardzo dobre, na pewno nie bedą ustępowały tym z
    500D. W GH-1 jest nowsza matryca w stosunku do G-1 czy E-620 (znacząco
    mniej szumi, lepszy DR). A test E-620 czy G-1 możesz znaleść na
    dpreview.com (z porównaniem do 500D).

  • 6. Data: 2009-07-07 13:58:29
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <0...@q...go
    oglegroups.com>,
    Kowalski nabazgrał:
    > Jeśli preferencją jest filmowanie to Panasonic GH-1 jest póki co
    > bezkonkurencyjny.

    Pod warunkiem, że ograniczamy się do kategorii aparatów udających kamery...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 7. Data: 2009-07-07 19:42:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Jul 2009, Polon wrote:

    > Innymi slowy, czy przed zakupem eosa 500 jest w ogole sens kupowac kamere
    > filmowa HD za mniej wiecej 2K pln?

    IMVHO na miejscu jest przywołanie porównania ciężarówki z samochodem
    sportowym - zasadniczo różne zastosowania i możliwości.
    Potrzebna Ci np. płytka GO (i kłopoty z ostrością z definicji - bo
    jak ma być "tam gdzie operator chce", to najpierw operator
    musi wiedzieć gdzie chce)?

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-07-07 21:37:04
    Od: "stab" <s...@w...pl>

> [...]
    > filmowa HD za mniej wiecej 2K pln?
    >
    > Obejrzalem pare filmikow na youtube ale trudno sie po nich zorientowac w

    ale wiesz ze 1080p kreci z 20 fps?

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-07-09 09:05:19
    Od: "Swist" <n...@m...com>

    > Pytanie do posiadaczy eos500.
    >
    > Jaka jest jakosc filmow nagrywanych przez ten aparat w porownaniu do kamer
    > filmowych HD klasy 2K pln?

    chciałem miec wash&go i kupiłem 500D.
    sprzedalem w ciągu tygodnia od kupna
    ladne robi fotki, do video to porazka.
    Teraz kupilem Sony hx-1. Na pewno nie zrobie tym takiego zdjecia jak 500D...
    ba jak jakimkolwiek lustrem ;) ale video kreci 100x lepiej. Teraz znowu
    pora na lustrzanke.. Hubrydy sie nie sprawdzaja

  • 10. Data: 2009-07-09 09:08:27
    Od: Kowalski <j...@g...pl>

    On 7 Lip, 15:58, l...@l...localdomain wrote:
    > W poście <0...@q...go
    oglegroups.com>,
    >  Kowalski nabazgrał:

    > Pod warunkiem, że ograniczamy się do kategorii aparatów udających kamery...

    Aparaty udające kamery to: D90, 5DII, D5000, 500D

    Panasonic GH-1 w porównaniu z nimi to profesjonalna kamera.
        ;