  • 1. Data: 2009-07-07 21:05:58
    Temat: [S5 Pro] Przegladanie zdjec na TV
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Jak wyglada przegladanie zdjec na TV bezposednio z aparatu? Widze, ze jest
    kabel composite. Czy po podlaczeniu mam (jak to zwykle bywa) zrzut tego co
    na ekraniku z tylu aparatu?
    Czy mozna np. dokupi jakis pilot IR, badz radiowy tak by moc postawic
    aparta obok TV i sobie przegladac z oddalenia zdjecia (sterujac pilotem)?
    :)

    Thomas

  • 2. Data: 2009-07-08 05:52:48
    Temat: Re: [S5 Pro] Przegladanie zdjec na TV
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wyglada przegladanie zdjec na TV bezposednio z aparatu? Widze, ze jest
    > kabel composite. Czy po podlaczeniu mam (jak to zwykle bywa) zrzut tego co
    > na ekraniku z tylu aparatu?

    To zależy. :-)

  • 3. Data: 2009-07-08 15:29:09
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Thomas wrote:
    > Jak wyglada przegladanie zdjec na TV bezposednio z aparatu? Widze, ze
    > jest kabel composite. Czy po podlaczeniu mam (jak to zwykle bywa) zrzut
    > tego co na ekraniku z tylu aparatu?

    Generalnie tak. Tylko na super jakosc nie licz - w najlepszym razie
    bedziesz miec rozdzielczosc PAL (a bywa, ze mniej), w dodatku z
    przeplotem, wiec na telewizorze LCD bedzie to wygladalo tragicznie.

    > Czy mozna np. dokupi jakis pilot IR, badz radiowy tak by moc postawic
    > aparta obok TV i sobie przegladac z oddalenia zdjecia (sterujac
    > pilotem)? :)

    Z tego co wiem nie.

    k,

  • 4. Data: 2009-07-08 19:22:38
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie tak. Tylko na super jakosc nie licz - w najlepszym razie
    > bedziesz miec rozdzielczosc PAL (a bywa, ze mniej), w dodatku z
    > przeplotem, wiec na telewizorze LCD bedzie to wygladalo tragicznie.

    Spoko. Na cuda nie licze. Byle bylo cos widac. Z E-520 tez nie bylo to
    jakies szalenstwo.

    > Z tego co wiem nie.

    A to tu szkoda. Fajnie sie oglad zdjecia lezac na lozku i sterujac tylko
    pilotem ;-)
    Czyli w przypadku S5 Po ratuje tylko dlugi kabelek :)

    Thomas

  • 5. Data: 2009-07-08 19:24:54
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    To jeszcze w tym watku pytanie z innej beczki, aczkolwiek dotyczace S5 Pro.
    W instrukcji napisane stoi, ze obsluguje CF-y do 4GB. Jak to jest teraz? Da
    sie wsadzic tam 8GB, czy 16GB CF-ke i bedzie to dzialalo poprawnie na
    pelnej jej pojemnosci?

    Thomas

  • 6. Data: 2009-07-10 20:13:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jul 2009, Thomas wrote:

> [...]
    > sie wsadzic tam 8GB, czy 16GB CF-ke i bedzie to dzialalo poprawnie na pelnej

    Działa z 8, 16 i 32 GB, jak najbardziej, również ze starszą wersją
    firmware. Na pełnej pojemności. Ale już sformatowanej.
    To ten aparat (ze starszym firmware, co podkreślam - nie wiem jak
    by było z aktualnym), jest podejrzewany o *nieprawidłowe sformatowanie*
    dużej karty - po takiej akcji musiałem przekopać CD-ROMy z narzędziami,
    aby na nowo pozakładać partycje :) (aparat założył jedną partycję 4 GB
    i już, a "gołe" Win XP nie pozwala tego zmienić).

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-07-11 16:57:43
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    > A to tu szkoda. Fajnie sie oglad zdjecia lezac na lozku i sterujac tylko
    > pilotem ;-)
    > Czyli w przypadku S5 Po ratuje tylko dlugi kabelek :)

    albo odtwarzacz dvd z wejsciem USB + czytnik kart na USB...

    MaW

  • 8. Data: 2009-07-14 17:58:24
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > albo odtwarzacz dvd z wejsciem USB + czytnik kart na USB...
    >
    > MaW

    Wiadomo. Ale akurat chodzilo mi po glowie co innego. Ogladanie zrobionych
    zdjec w warunkach wakacyjnych na TV w pokoju hotelowym :)

    Thomas