  • Data: 2013-05-27 10:07:00
    Temat: Re: Duże auto co mało pali ?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 00:54, Michoo <m...@v...pl> wrote:

    > Wleczenie si 80-90 za ci ar wk pozwoli o mi na ustanowienie mojego
    > rekordu spalania - co w okolicy 24km/l. Tylko trzeba si nie miota i
    > jecha jednostajnie, hamowa jedynie silnikiem.

    Drafting. :)
    U mnie urywa jakieś 10-20% i w efekcie mam spalanie na poziomie 4,3L/
    100 (diesel) - normalnie żre jakieś 5,0-5,5.

    Ale to ma sens tylko przyjeździe na długich dystansach. W mieście czy
    pod miastem to nie ma sensu. Lepiej jechać równo i przewidywać co sie
    zadzieje korzystając z widoczności.

    BTW. Jak widze jak ludzie jeżdzą to wiem że paliwo nie jest za drogie.
    Co chwila ktos wyprzedza gdy jade te 90-90kmh
    Za to na autostradach dobre 3/4 lub nawet wiecej jeździ spokojnie,
    100-120.