  • Data: 2013-05-28 11:53:25
    Temat: Re: Du?e auto co ma?o pali ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello AZ,

    Tuesday, May 28, 2013, 11:41:46 AM, you wrote:

    > Bez przesady. Po to na autostradzie jest >=2 pasy, zeby mozna bylo takiego
    > spokojnie wyprzedzic. Problemem co najwyzej jest, jak taki zblizajac sie
    > do ciezarowki jadacej 90 i widzac z tylu samochod na lewym pasie nie zwolni
    > do 90 tylko laduje sie na lewy pas zmuszajac do hamowania tego za nim.

    I o to właśnie chodzi. Taki "ekonomiczny" nie po to "oszczędza" jadąc
    110, żeby za ciężarówka zwalniać a podczas wyprzedzania przyspieszać.
    Niedawno zaliczyłem A4/4 na odcinku Opole - Przemyśl w obie strony i tacy
    "oszczędni" mnie do szału doprowadzali. Ja jakoś z silnikiem 1.6
    zmieściłem się w 7l/100km tam i 7.5l/100km z powrotem, nie wkurzając
    nikogo na autostradzie i pozostałych drogach i mając średnią sporo
    ponad 100km/h.

    --
    Best regards,
    RoMan