    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Dropbox + GIT = ?
    Date: Tue, 8 Jan 2013 14:47:46 +0000 (UTC)

    On 2013-01-08, Michoo <m...@v...pl> wrote:
> [...]
    różnych wersjach a nie o przystosowanie GITa do tego zadania :)

    > Ale got do tego się całkiem nieźle nadaje - bindujesz albo pod
    >:w/ctrl+s/etc albo pod CRONa (czy tam harmonogram zadań) git commit -a
    > && git push i sprawa załatwiona. Tylko imo to jest dość nieprzydatne
    > rozwiązanie.

    Trudno się dziwić że nieeleganckie. Dropbox jest przewidziany do
    replikacji, a git to system kontroli wersji. Różne zadania, różne cele,
    różne sposoby działania i różne możliwości. Spróbuj w Dropboksie wrócić
    do wersji pliku sprzed trzech lat.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot