  • Data: 2013-01-08 16:29:03
    Temat: Re: Dropbox + GIT = ?
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał:

    > Rozumiem co to jest kontrola wersji i nie pisałem, że chcę ją mieć... i właśnie
    szukam innych rozwiązań pytając Was... Napisałem, że chodzi mi o poszczególne
    funkcjonalności z Dropboxa i z GITa, a nie o mix obydwu narzędzi z kompletem ich
    funkcji.

    A jaki to ma mieć cel? Możesz zapakować gita odpalanego z harmonogramu
    zadań do dropboxa i mieć DOKŁADNIE tę funkcjonalność o której piszesz.
    Dlaczego szukasz oddzielnego narzędzia, które raczej nie powstało, bo
    jest nieprzydatne?

    Michoo