-
Data: 2011-10-13 17:11:21
Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-10-13, Arek <a...@a...pl> wrote:
> Problemem jest, zjeżdżanie z pasa kończącego się na długo przed
> przewężeniem, zmuszając do hamowania, czyli zakłócając płynność jazdy,
> na długo wcześniej.
>
> Gdyby wszyscy jechali równo, a następnie sprawnie przyśpieszali na
> zmianę wjeżdżając na pojedynczą nitkę, problemu by nie było. Doskonale
> to widać, jak już wcześniej wspomniałem, na niemieckich autostradach.
Weź kurde, niemcy to najbardziej korkujący się kraj w europie. Potrafią
sztau zrobic z niczego. Nie umieją się wlączać do ruchu na autostradzie
i ledwo umieją z nich zjeżdzać. Najczesciej nie robia zamka a po prostu
wypadek albo co najmniej stluczkę i dłuższy korek.
Maja to juz wpisane w swoja nature niemalze. Bez korka by głodni do
pracy przyjechali bo jak tylko sie zaczyna korkowac to wyciagaja
kanapki. Inna germanska cecha to koniecznosc kontrolowania. Jesli na
zwezce nic sie nie dzieje to idzie zwykle w miare płynnie. Ale wystarczy
jeden robotnik albo maszyna i niemiec musi przyhamować i popatrzeć -
- sprawdzić jak arbeit idzie.
Na zwężkach to juz jest totalna masakra. Zwykle zwężka do prawego pasa
konczy sie tym, ze to prawy stoi bo z lewego sie wpierdalaja na samym
koncu osobowki nie przed innymi osobowkami bo te ich czesto maja w dupie
i nie wpuszczaja ale przed tirami, ktore ruszaja wolniej bynamniej nie
przez swoja nieumiejetnosc ruszania. Niestety u niemca tir regulator
zamka jadacy lewym pasem nie bardzo zdaje egzamin z powodu wysokosci
mandatow i faktu, ze kierowcy sa z roznych krajow i nie bedzie Polak
ryzykowal dla jakiegos niemca. No i wszyscy stoja po 3-10km.
Teorie z jazdą 40 przed i 80 w tez są OKDR bo przed jest 0-5 a na jest
przy duzym natezeniu 40-50 przy ograniczeniu 60 bo zawsze germaniec na
wszelki wypadek zwolni bardziej.
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.11 17:31 Przemysław Czaja
- 13.10.11 17:43 Artur Maśląg
- 13.10.11 17:59 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:11 J.F.
- 13.10.11 18:06 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:26 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:22 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:12 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:24 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:34 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:34 DoQ
- 13.10.11 18:37 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:50 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:36 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 20:02 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=