-
Data: 2011-10-13 17:11:21
Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-10-13, Arek <a...@a...pl> wrote:
> Problemem jest, zjeżdżanie z pasa kończącego się na długo przed
> przewężeniem, zmuszając do hamowania, czyli zakłócając płynność jazdy,
> na długo wcześniej.
>
> Gdyby wszyscy jechali równo, a następnie sprawnie przyśpieszali na
> zmianę wjeżdżając na pojedynczą nitkę, problemu by nie było. Doskonale
> to widać, jak już wcześniej wspomniałem, na niemieckich autostradach.
Weź kurde, niemcy to najbardziej korkujący się kraj w europie. Potrafią
sztau zrobic z niczego. Nie umieją się wlączać do ruchu na autostradzie
i ledwo umieją z nich zjeżdzać. Najczesciej nie robia zamka a po prostu
wypadek albo co najmniej stluczkę i dłuższy korek.
Maja to juz wpisane w swoja nature niemalze. Bez korka by głodni do
pracy przyjechali bo jak tylko sie zaczyna korkowac to wyciagaja
kanapki. Inna germanska cecha to koniecznosc kontrolowania. Jesli na
zwezce nic sie nie dzieje to idzie zwykle w miare płynnie. Ale wystarczy
jeden robotnik albo maszyna i niemiec musi przyhamować i popatrzeć -
- sprawdzić jak arbeit idzie.
Na zwężkach to juz jest totalna masakra. Zwykle zwężka do prawego pasa
konczy sie tym, ze to prawy stoi bo z lewego sie wpierdalaja na samym
koncu osobowki nie przed innymi osobowkami bo te ich czesto maja w dupie
i nie wpuszczaja ale przed tirami, ktore ruszaja wolniej bynamniej nie
przez swoja nieumiejetnosc ruszania. Niestety u niemca tir regulator
zamka jadacy lewym pasem nie bardzo zdaje egzamin z powodu wysokosci
mandatow i faktu, ze kierowcy sa z roznych krajow i nie bedzie Polak
ryzykowal dla jakiegos niemca. No i wszyscy stoja po 3-10km.
Teorie z jazdą 40 przed i 80 w tez są OKDR bo przed jest 0-5 a na jest
przy duzym natezeniu 40-50 przy ograniczeniu 60 bo zawsze germaniec na
wszelki wypadek zwolni bardziej.
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.11 17:31 Przemysław Czaja
- 13.10.11 17:43 Artur Maśląg
- 13.10.11 17:59 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:11 J.F.
- 13.10.11 18:06 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:26 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:22 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:12 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:24 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:34 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:34 DoQ
- 13.10.11 18:37 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:50 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:36 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 20:02 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=