eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDrogowe cwaniactwo w korkachRe: Drogowe cwaniactwo w korkach
  • Data: 2011-10-13 17:11:21
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: WildS <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2011-10-13, Arek <a...@a...pl> wrote:
    > Problemem jest, zjeżdżanie z pasa kończącego się na długo przed
    > przewężeniem, zmuszając do hamowania, czyli zakłócając płynność jazdy,
    > na długo wcześniej.
    >
    > Gdyby wszyscy jechali równo, a następnie sprawnie przyśpieszali na
    > zmianę wjeżdżając na pojedynczą nitkę, problemu by nie było. Doskonale
    > to widać, jak już wcześniej wspomniałem, na niemieckich autostradach.

    Weź kurde, niemcy to najbardziej korkujący się kraj w europie. Potrafią
    sztau zrobic z niczego. Nie umieją się wlączać do ruchu na autostradzie
    i ledwo umieją z nich zjeżdzać. Najczesciej nie robia zamka a po prostu
    wypadek albo co najmniej stluczkę i dłuższy korek.

    Maja to juz wpisane w swoja nature niemalze. Bez korka by głodni do
    pracy przyjechali bo jak tylko sie zaczyna korkowac to wyciagaja
    kanapki. Inna germanska cecha to koniecznosc kontrolowania. Jesli na
    zwezce nic sie nie dzieje to idzie zwykle w miare płynnie. Ale wystarczy
    jeden robotnik albo maszyna i niemiec musi przyhamować i popatrzeć -
    - sprawdzić jak arbeit idzie.

    Na zwężkach to juz jest totalna masakra. Zwykle zwężka do prawego pasa
    konczy sie tym, ze to prawy stoi bo z lewego sie wpierdalaja na samym
    koncu osobowki nie przed innymi osobowkami bo te ich czesto maja w dupie
    i nie wpuszczaja ale przed tirami, ktore ruszaja wolniej bynamniej nie
    przez swoja nieumiejetnosc ruszania. Niestety u niemca tir regulator
    zamka jadacy lewym pasem nie bardzo zdaje egzamin z powodu wysokosci
    mandatow i faktu, ze kierowcy sa z roznych krajow i nie bedzie Polak
    ryzykowal dla jakiegos niemca. No i wszyscy stoja po 3-10km.

    Teorie z jazdą 40 przed i 80 w tez są OKDR bo przed jest 0-5 a na jest
    przy duzym natezeniu 40-50 przy ograniczeniu 60 bo zawsze germaniec na
    wszelki wypadek zwolni bardziej.



    --
    WildS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: