  • Data: 2011-10-13 18:22:31
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2011-10-12 16:07, PM pisze:
    > (...)

    > No pewnie, przecież z braku argumentów inaczej nie można.

    > Ciągłej?

    Ocho, ktoś tu coś o argumentach mówił :)

    > Jakie zablokowanie zjazdu ze skrzyżowania?

    Czytaj uważniej.

    > Wspaniałe. Cwaniacy rozładowują korki, a winni sytuacji są
    > jeżdżący zgodnie z przepisami, którzy dzięki cwaniakom dłużej
    > stoją w korku.

    Ci którzy dla zasady "nie wpuszczę buraka" tamują ruch jak najbardziej
    przyczyniają się do pogorszenia sytuacji. Toż to klasyk -- jakaś sierota
    wpakowała się na zielonym na skrzyżowanie bez szans zjazdu i blokuje ruch po
    zmianie świateł -- zwykle twój współwyznawca z poprzecznej zamiast ułatwić tej
    sierocie zjazd wjedzie tak, żeby ją zablokować. W efekcie staje wszystko.

    > LOL - to raczej problem z Twoją chorą ambicją.

    Ale co ma do tego jego ambicja. Chciałeś tak zabłysnąć, aż Cię samego oślepiło?

    > Aha, pomińmy jeszcze kwestie zasad ruchu i przepisów to w ogóle będzie
    > fajnie.

    W tej dyskusji nie mówimy o przepisach tylko o efektywności.

    > Depresja u wyprzedzanych - LOL. Jeżeli już, to raczej problemy
    > emocjonalne u tych, którzy za wszelką ceną objadą innych poboczem.
    > Szkoda, że nie wprost prawne, ale i to za niedługo...

    Wiemy, wiemy, że dla Ciebie świata poza przepisami nie ma. Jest pustka. Jeśyteś
    w tej miłości do przepisów całkiem zabawny.

    \SK