  • 1. Data: 2011-10-11 21:11:19
    Temat: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: to <t...@x...abc>

    Dzięki korkowym cwaniakom, którzy nieraz ryzykują mandat jadąc poboczem
    czy obszarem wyłączonym z ruchu, stoimy w tych korkach krócej. Dlaczego?
    Bo cwaniak dojedzie szybciej, więc przez mniejszy okres czasu będzie
    zajmował miejsce na ulicy.

    Może warto byłoby ufundować jakiś mały Pomnik Korkowego Cwaniaka?

  • 2. Data: 2011-10-11 21:47:22
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 11.10.2011 21:11, to pisze:
> [...]
    > zajmował miejsce na ulicy.
    >
    > Może warto byłoby ufundować jakiś mały Pomnik Korkowego Cwaniaka?

    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)..
    1) jeśli jesteś cwaniakiem, to jedziesz dużo szybciej
    2) jeśli cwaniak Cię ominął, to Ty jesteś frajer i stoisz dłużej
    3) jeśli cwaniak Ciebie nie omijał (ruszył sprzed Ciebie), no to dla
    Ciebie nic się nie zmienia...

    "Suma sumarum w sumie" ilość aut która przejeżdża przez korek jest ta
    sama, więc czas ten sam... A dodatkowo, tworzą się niebezpieczne
    sytuacje, które zmniejszają płynność ruchu i mogą spowodować stłuczki.

    A jaką formę pomniku proponujesz?? ;>..

    Konop

  • 3. Data: 2011-10-11 21:53:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Oct 2011 21:47:22 +0200 osobnik zwany Konop
    wystukał:

    > A jaką formę pomniku proponujesz?? ;>..

    cmentarną :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-10-11 21:53:49
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Konop

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;).. 1) jeśli jesteś
    > cwaniakiem, to jedziesz dużo szybciej

    Fakt.

    > 2) jeśli cwaniak Cię ominął, to Ty
    > jesteś frajer i stoisz dłużej

    Często tak jest, choć nie zawsze, ale to jest głównie kwestia
    ambicjonalna.

    > 3) jeśli cwaniak Ciebie nie omijał (ruszył
    > sprzed Ciebie), no to dla Ciebie nic się nie zmienia...

    Bzdura -- jeśli ten co ruszył przede mną dojdzie szybciej wykorzystując
    pobocza, obszary wyłączone z ruchu i inne buspasy to działa na moją
    korzyść. Zwiększa przepustowość drogi, krócej ją zajmuje.

    > "Suma sumarum w sumie" ilość aut która przejeżdża przez korek jest ta
    > sama, więc czas ten sam...

    Czas nie jest ten sam, skoro niektórzy dojadą szybciej. Problemem są
    tylko cwaniacy-idioci którzy pomagając sobie, przeszkadzają innym
    blokując np. skrzyżowania.

  • 5. Data: 2011-10-11 21:58:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-11 21:47, Konop pisze:

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)..

    Prawda.

> [...]

    Prawda.

    > 3) jeśli cwaniak Ciebie nie omijał (ruszył sprzed Ciebie), no to dla

    Prawda, ale z tyłu nadjechał kolejny cwaniak...

    > "Suma sumarum w sumie" ilość aut która przejeżdża przez korek jest ta
    > sama, więc czas ten sam...

    Tutaj niestety masz błąd w postawionej tezie - skoro ilość samochodów
    jest ta sama, a cwaniacy przejeżdżają szybciej, to jednak czas nie
    jest ten sam - on się wydłuża dla jadących normalnie.

    > A dodatkowo, tworzą się niebezpieczne
    > sytuacje, które zmniejszają płynność ruchu i mogą spowodować stłuczki.

    W tym wkur***, że nie ma policji, czy innych form doceniania twórczości
    radosnej.

  • 6. Data: 2011-10-11 22:07:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Tutaj niestety masz błąd w postawionej tezie - skoro ilość samochodów
    > jest ta sama, a cwaniacy przejeżdżają szybciej, to jednak czas nie jest
    > ten sam - on się wydłuża dla jadących normalnie.

    Ale co Ci się wydłuży od tego, że ktoś przejechał połowę korka po poboczu
    zakładając, że Cię nie wyprzedził?

  • 7. Data: 2011-10-11 22:08:11
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Konop

    > A jaką formę pomniku proponujesz?? ;>..

    Może kamienny futrzak? ;)

  • 8. Data: 2011-10-11 22:11:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-11 21:53, to pisze:
    > begin Konop

    > Fakt.

    > Często tak jest, choć nie zawsze, ale to jest głównie kwestia
    > ambicjonalna.

    Ambicjonalna? Zawsze przez takich cwaniaków stoi się dłużej, a jedynie
    co można pisać o ambicji, to o tej chorej, którą prezentują cwaniacy.

    > Bzdura -- jeśli ten co ruszył przede mną dojdzie szybciej wykorzystując
    > pobocza, obszary wyłączone z ruchu i inne buspasy to działa na moją
    > korzyść. Zwiększa przepustowość drogi, krócej ją zajmuje.

    Bzdurą^2 można nazwać Twoje teorie. Ogólnie rzecz biorąc przepustowość
    drogi się nie zmienia, szybciej jadą tylko cwaniacy. Gdybyś nie spał
    na fizyce to byś wiedział, że o przepustowości decydują obszary o
    najmniejszej szerokości (w tym przypadku).

    > Czas nie jest ten sam, skoro niektórzy dojadą szybciej. Problemem są
    > tylko cwaniacy-idioci którzy pomagając sobie, przeszkadzają innym
    > blokując np. skrzyżowania.

    Elementarne jest to, że skoro przy tej samej przepustowości drogi
    niektórzy dojechali szybciej (cwaniacy) to reszta dojechała wolniej.

  • 9. Data: 2011-10-11 22:13:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-11 22:07, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Ale co Ci się wydłuży od tego, że ktoś przejechał połowę korka po poboczu
    > zakładając, że Cię nie wyprzedził?

    Cóż za bzdurne założenie, skoro wyprzedził innych, a ten przed nim
    wyprzedził mnie itd.?

  • 10. Data: 2011-10-11 22:17:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Ambicjonalna? Zawsze przez takich cwaniaków stoi się dłużej, a jedynie
    > co można pisać o ambicji, to o tej chorej, którą prezentują cwaniacy.

    Ale za to przez tych, co dojechali przed Tobą dojeżdżasz szybciej, bo już
    dojechali i nie zajmują miejsca na ulicach. A ich jest więcej niż tych,
    co Cię wyprzedzą.

> [...]
    > fizyce to byś wiedział, że o przepustowości decydują obszary o
    > najmniejszej szerokości (w tym przypadku).
    (...)
    > Elementarne jest to, że skoro przy tej samej przepustowości drogi
    > niektórzy dojechali szybciej (cwaniacy) to reszta dojechała wolniej.

    Gówno prawda. W tych miejscach, gdzie cwaniak jechał ze wszystkimi, bo
    nie dało się po poboczu/obszarze wyłączonym/buspasie/gdziekolwiek i tak
    by musiał jechać, czyli tutaj żadnej zmiany nie ma, więc statystycznie
    pozostali na tym nie tracą, a zyskują na tym, że ogólnie dojechał
    szybciej i "zwolnił" miejsce na ulicy.