  • Data: 2011-10-13 18:37:57
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-13 18:06, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Mniejszy obszar dotknięty korkiem oznacza większy obszar gdzie jazda
    > odbywa się norlmalnie.

    Ciekawe jakim cudem, skoro więcej samochodów nie przejeżdża.

    > Takie to ciężkie do zrozumienia?

    Co, znów będziesz twierdził, że symulacje podają błędne wyniki,
    ponieważ zakładają zerowe długości samochodów?

    > Bzdura.
    > Nie jest stała i to z kilku powodów:
    > Jeden podałem ja -- gdy cfaniak wykorzystuje formalnie niedostępny
    > fragment jezni

    Co zostało już obalone

    > Drugi padł powyżej.
    >
    > Nie wszyscy jadą z jednego punktu A do jednego punktu B. Korek dla
    > jadących z A do B psuje przepustowość dla jadących z C do D, etc...

    W znakomitej większości wypadków ta sytuacja nie zachodzi.

    > Tak, tak, najlepiej dokonać samosądu. To wszystkim pomoże.

    Och Ty obrońco uciśnionych cwaniaków, jacy oni biedni.