-
Data: 2011-10-13 18:06:30
Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Artur Maśląg wrote:
> W dniu 2011-10-12 11:05, PM pisze:
>>> Co za bzdura. Ciekawe jakim cudem zaoszczędzili mi czasu, skoro przez
>>> ten sam odcinek drogi przejechała ta sama ilość samochodów, tylko
>>> dziwnym trafem była to mniejsza ilość stojących normalnie +++cwaniacy.
>>>
>> wiemy, że lubisz długo i wolno stad twoj stronniczy punkt widzenia ;-)
>
> Dziwny wniosek, szczególnie w zakresie omawianego tematu.
>
>> 1. ta sama ilośc samochodów przejedzie przez punkt zwężenia czyli miesce
>> generujące korek przed nim
>> 2. długość korka zmniejszy się (kosztem szerokości)
>> 3. krotszy korek może nie rozciągać się np. od swiateł do swiateł i nie
>> powodować przenoszenia się blokady dalej.
>
> A gdzie dowód, że w związku z powyższym kierowcy jadący normalnie
> korzystają z jazdy cwaniaków?
Mniejszy obszar dotknięty korkiem oznacza większy obszar gdzie jazda odbywa się
norlmalnie. Takie to ciężkie do zrozumienia?
>
>> czyli w pewnych granicach (intensywnośc ruchu, spowolnienie w miejscu
>> krytycznym i czas trwania tej sytuacji)
>> płynnośc ruchu sie poprawi.
>
> Niestety nieprawda. Zyskują na tym tylko cwaniacy, którzy szybciej
> dojeżdżają na miejsce, a jeżeli jednak jest grupa dojeżdżających
> szybciej to nie jest możliwe, by skróciło to czas reszcie, skoro
> przepustowość jest stała.
Bzdura.
Nie jest stała i to z kilku powodów:
Jeden podałem ja -- gdy cfaniak wykorzystuje formalnie niedostępny fragment jezni
Drugi padł powyżej.
Nie wszyscy jadą z jednego punktu A do jednego punktu B. Korek dla jadących z A
do B psuje przepustowość dla jadących z C do D, etc...
>
>> jezeli jeszcze nie wchodziłaby w gre ambicja i blokowanie jedacych
>> bokiem to byłoby całkiem cudnie.
>
> Aha, to jeszcze ich wpuszczać należy. Dobre, dobre.
Tak, tak, najlepiej dokonać samosądu. To wszystkim pomoże.
>
>> zresztą jechanie poboczem to zły przykład
>> wystarczy popatrzyć na miejsca gdzie dwa pasy przechodzą w 1
>> ci którzy jeda do końca zanikajacym pasem uchodza za cwaniaków, a
>> przeciez robią dobrze bo nie marnują powierzchni.
>
> Bardzo zły przekład jeżeli chodzi o cwaniakowanie (zresztą sam
> go tutaj przytaczałem), ale ładnie pokazuje ile tracą ludzie
> jadący normalnie w stosunku do jadących poboczem.
>
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.11 18:26 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:22 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:12 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:24 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:34 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:34 DoQ
- 13.10.11 18:37 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:50 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:36 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 20:02 Artur Maśląg
- 13.10.11 20:26 J.F.
- 13.10.11 20:53 Przemysław Czaja
- 13.10.11 20:56 Przemysław Czaja
- 13.10.11 20:58 Waldek Godel
- 13.10.11 20:59 Waldek Godel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=