  • Data: 2011-10-13 18:06:30
    Temat: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg wrote:

    > Dziwny wniosek, szczególnie w zakresie omawianego tematu.

    > A gdzie dowód, że w związku z powyższym kierowcy jadący normalnie
    > korzystają z jazdy cwaniaków?

    Mniejszy obszar dotknięty korkiem oznacza większy obszar gdzie jazda odbywa się
    norlmalnie. Takie to ciężkie do zrozumienia?

    > Niestety nieprawda. Zyskują na tym tylko cwaniacy, którzy szybciej
    > dojeżdżają na miejsce, a jeżeli jednak jest grupa dojeżdżających
    > szybciej to nie jest możliwe, by skróciło to czas reszcie, skoro
    > przepustowość jest stała.

    Bzdura.
    Nie jest stała i to z kilku powodów:
    Jeden podałem ja -- gdy cfaniak wykorzystuje formalnie niedostępny fragment jezni
    Drugi padł powyżej.

    Nie wszyscy jadą z jednego punktu A do jednego punktu B. Korek dla jadących z A
    do B psuje przepustowość dla jadących z C do D, etc...

    > Aha, to jeszcze ich wpuszczać należy. Dobre, dobre.

    Tak, tak, najlepiej dokonać samosądu. To wszystkim pomoże.

    > Bardzo zły przekład jeżeli chodzi o cwaniakowanie (zresztą sam
    > go tutaj przytaczałem), ale ładnie pokazuje ile tracą ludzie
    > jadący normalnie w stosunku do jadących poboczem.

    \SK