-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-fo
r-mail
From: WildS <f...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Drogowe cwaniactwo w korkach
Date: Thu, 13 Oct 2011 17:11:21 +0200 (CEST)
Organization: Falcon
Lines: 39
Message-ID: <s...@m...org>
References: <4e9494d7$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
<j726gb$afv$1@inews.gazeta.pl> <1...@b...softax.pl>
<j73jkl$mqm$1@mx1.internetia.pl>
<7...@4...com>
<4e960fc7$0$2182$65785112@news.neostrada.pl>
<4e96c58c$0$5819$65785112@news.neostrada.pl>
<j76j1a$kvu$1@inews.gazeta.pl> <11zyrfggdanla$.dlg@lepper.institute.com>
<j76k8b$ocu$1@inews.gazeta.pl> <1...@l...institute.com>
<j76nru$67m$1@inews.gazeta.pl> <1...@l...institute.com>
<j76s5q$kf3$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: WildS f...@n...pl
NNTP-Posting-Host: makigai.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1318518681 27732 91.193.12.130 (13 Oct 2011 15:11:21
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Oct 2011 15:11:21 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-2 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2406214
[ ukryj nagłówki ]On 2011-10-13, Arek <a...@a...pl> wrote:
> Problemem jest, zjeżdżanie z pasa kończącego się na długo przed
> przewężeniem, zmuszając do hamowania, czyli zakłócając płynność jazdy,
> na długo wcześniej.
>
> Gdyby wszyscy jechali równo, a następnie sprawnie przyśpieszali na
> zmianę wjeżdżając na pojedynczą nitkę, problemu by nie było. Doskonale
> to widać, jak już wcześniej wspomniałem, na niemieckich autostradach.
Weź kurde, niemcy to najbardziej korkujący się kraj w europie. Potrafią
sztau zrobic z niczego. Nie umieją się wlączać do ruchu na autostradzie
i ledwo umieją z nich zjeżdzać. Najczesciej nie robia zamka a po prostu
wypadek albo co najmniej stluczkę i dłuższy korek.
Maja to juz wpisane w swoja nature niemalze. Bez korka by głodni do
pracy przyjechali bo jak tylko sie zaczyna korkowac to wyciagaja
kanapki. Inna germanska cecha to koniecznosc kontrolowania. Jesli na
zwezce nic sie nie dzieje to idzie zwykle w miare płynnie. Ale wystarczy
jeden robotnik albo maszyna i niemiec musi przyhamować i popatrzeć -
- sprawdzić jak arbeit idzie.
Na zwężkach to juz jest totalna masakra. Zwykle zwężka do prawego pasa
konczy sie tym, ze to prawy stoi bo z lewego sie wpierdalaja na samym
koncu osobowki nie przed innymi osobowkami bo te ich czesto maja w dupie
i nie wpuszczaja ale przed tirami, ktore ruszaja wolniej bynamniej nie
przez swoja nieumiejetnosc ruszania. Niestety u niemca tir regulator
zamka jadacy lewym pasem nie bardzo zdaje egzamin z powodu wysokosci
mandatow i faktu, ze kierowcy sa z roznych krajow i nie bedzie Polak
ryzykowal dla jakiegos niemca. No i wszyscy stoja po 3-10km.
Teorie z jazdą 40 przed i 80 w tez są OKDR bo przed jest 0-5 a na jest
przy duzym natezeniu 40-50 przy ograniczeniu 60 bo zawsze germaniec na
wszelki wypadek zwolni bardziej.
--
WildS
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.11 17:31 Przemysław Czaja
- 13.10.11 17:43 Artur Maśląg
- 13.10.11 17:59 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:11 J.F.
- 13.10.11 18:06 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:26 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:22 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:12 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:24 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:34 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 18:34 DoQ
- 13.10.11 18:37 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:50 Artur Maśląg
- 13.10.11 18:36 Sebastian Kaliszewski
- 13.10.11 20:02 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=