    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Doładowaie telefonu
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 24 Jan 2022 12:23:07 +0100

    On Mon, 24 Jan 2022 10:16:21 +0100, Kamil wrote:

    > Operatorem sieci wRodzinie do niedawna była firma Aero2. 8 grudnia 2021
    > otrzymałem od nich SMS z info, że od 30 listopada 2021 moim dostawcą usług
    > telekomunikacyjnych/operatorem jest Polkomtel Sp z oo. Tyle co do faktów.

    Solorz/Polkomtel kupil Aero2 dawno temu.

    > Nie wiem po co bijemy te pianę. Pomijając wiele nieprawdziwych informacji
    > chodzi o jednoznaczność.

    Ale o co ci chodzi? Masz operatorow rzeczywistych, sieci rzeczywiste,
    marki, sieci/operatorow wirtualnych - i co maja banki pokazywać?
    A banki mało robią, i uruchamiaja Blue Media.

    > Operator, czy sieć w zakładce banku. W PKO SA i w
    > PKO BP w owej zakładce jest np. Plus (sieć, nie operator), a nie ma
    > wRodzinie. Ja sobie poradziłem wykorzystując stronę wRodzinie i
    > przekierowanie na mój bank, ale kilku ludków z mojej rodziny i znajomych,
    > nie tylko seniorów nie poradziło sobie i musiałem im pomagać.

    To w czym problem - ze "W Rodzinie" jest traktowana po macoszemu?
    Przenies numery do lepszej sieci :-)

    J.