  • Data: 2022-01-24 14:15:16
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 13:17, LordBluzg(R) pisze:

    > Nokurwa, CZTERECH, CZTERECH operatorów w Polsce tak trudno zapamiętać?

    No i k... czemu w spożywczaku nie wiesz kto jest "operatorem twojej
    marchewki" a tutaj wielce miałbyś kiwać się nad tym kto tam akurat
    usługę realizuje.

    > W sumie JEDEN, bo chyba chodzi o konkretną kartę sim :>

    wRodzinie zmieniało operatora i nie miało to wpływu na możliwość
    korzystania z usługi.

    > Debile nie potrafią zrozumieć, że każdy z tych czterech operatorów ma
    > SKRÓT nazwy, żeby było łatwiej zapamiętać. Play, Plus, Orange, T-Mobile?
    > Skróty i pełne nazwy już podałem.

    Skróty nazw operatorów, których mamy w d...pie

    > Jprdl. Jutro jakiś operator wyskoczy z nazwą "GadajWchuj" i każdy bank
    > ma to dopisywać do listy albo kasować nieistniejące? Pojebało?

    Tak to działa na całym świecie, że jak się idzie do sklepu to produkty
    mają przeróżne nazwy. Marchewka może być bio albo jeszcze jakaś, dajmy
    na to zielona, choć jeszcze nie słyszałem. I używa się właśnie nazw tych
    produktów a nie producentów. Jw, wRodzinie miało kiedyś innego
    operatora. Za chwilę może mieć jeszcze innego. Jak sklep (tutaj bank)
    nie radzi sobie ze sprzedażą produktu to się ten sklep po prostu zmienia.