  • Data: 2022-01-24 13:37:59
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: "Kamil" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F" napisał:

    > Ale o co ci chodzi? Masz operatorow rzeczywistych, sieci rzeczywiste,
    > marki, sieci/operatorow wirtualnych - i co maja banki pokazywać?
    > A banki mało robią, i uruchamiaja Blue Media.

    Zrozum tępaku, że życie jest bardziej złożone niż ci się wydaje i że oprócz
    telefonii komórkowej i komputerów istnieją lekarze, farmaceuci, architekci i
    milion innych zawodów. Telefon i komputer mają im służyć pomocą w pracy i
    komunikacji I nie muszą znać "
    sieci rzeczywiste, marki, sieci/operatorow wirtualnych". I nawet nie
    powinni obciążać szarych komórek tymi bzdurami. Lekarz, czy architekt ma
    telefon w sieci np. wRodzinie i chce doładować konto. Wchodzi do banku i
    szok. Nie ma jego sieci w zakładce. I zaczyna się nerwowe główkowanie,
    dzwonienie do zaprzyjaźnionych "fachowców" itp. Czyli strata czasu na
    pierdoły zamiast leczenia pacjentów, bo bankowi nie chce się ujednolicić i
    uprościć obsługi.

    > To w czym problem - ze "W Rodzinie" jest traktowana po macoszemu?
    > Przenies numery do lepszej sieci :-)

    Spadaj na bambus palancie. Dla mnie EOT.

    Bzpzdr