  • Data: 2022-01-24 15:00:05
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 14:43, Collie pisze:

    > I nie ma się czym chwalić, bo to jest typowe polskie druciarstwo.
    > Tym razem akurat bankowe. Użyszkodnik wRodzinie nie musi wiedzieć
    > idąc do banku, kto jest operatorem, czy innym capo wRodziny, bo
    > to jest zasrany obowiązek (i interes) banku, by na bieżąco ogarniać
    > zmieniającą się rzeczywistość, gdyż z tego ma piniądz. A jak tego nie
    > ogarnia, to dla użyszkodnika sieci i banku wyjścia są dwa, w zależności
    > od tego co dla niego jest ważniejsze: jeśli bank - zmienia wRodzinę,
    > jeśli wRodzina - zmienia bank. A nie drutuje.

    To teraz sobie zobacz to, znaczy jak by wyglądała zakładka w banku,
    kiedy miałoby być jak chcą debile:

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce/komu-orange-
    daje-zasieg-swojej-sieci

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce/komu-play-da
    je-zasieg-swojej-sieci

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce/komu-plus-da
    je-zasieg-swojej-sieci

    https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/telefonia-
    komorkowa/operatorzy-komorkowi-w-polsce/komu-t-mobil
    e-daje-zasieg-swojej-sieci

    10 stron i przewijanie. Pińćset nazw i wchuj aktualizacji.

    Wystarczy, jak pisałem, że user ODCZYTA sobie swojego operatora (jednego
    z CZTERECH) i zapamięta.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>