  • Data: 2022-01-24 14:43:38
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek, 24.01.2022 o 10:16, Kamil napisał:

    > Nie wiem po co bijemy te pianę. Pomijając wiele nieprawdziwych informacji
    > chodzi o jednoznaczność. Operator, czy sieć w zakładce banku. W PKO SA i w
    > PKO BP w owej zakładce jest np. Plus (sieć, nie operator), a nie ma
    > wRodzinie. Ja sobie poradziłem wykorzystując stronę wRodzinie i
    > przekierowanie na mój bank, ale kilku ludków z mojej rodziny i znajomych,
    > nie tylko seniorów nie poradziło sobie i musiałem im pomagać.

    I nie ma się czym chwalić, bo to jest typowe polskie druciarstwo.
    Tym razem akurat bankowe. Użyszkodnik wRodzinie nie musi wiedzieć
    idąc do banku, kto jest operatorem, czy innym capo wRodziny, bo
    to jest zasrany obowiązek (i interes) banku, by na bieżąco ogarniać
    zmieniającą się rzeczywistość, gdyż z tego ma piniądz. A jak tego nie
    ogarnia, to dla użyszkodnika sieci i banku wyjścia są dwa, w zależności
    od tego co dla niego jest ważniejsze: jeśli bank - zmienia wRodzinę,
    jeśli wRodzina - zmienia bank. A nie drutuje.