  • Data: 2022-01-24 13:17:23
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 12:46, ii pisze:

    > Chyba bank powinien zmienić a nie sieć. W istocie jest tak, że w
    > doładowaniach, nie wiadomo czego szukać. Ale moim zdaniem przy
    > doładowaniu ma być nazwa usługi a nie operator. Plus to nazwa operatora,
    > wRodzinie usługa.

    Nokurwa, CZTERECH, CZTERECH operatorów w Polsce tak trudno zapamiętać?

    W sumie JEDEN, bo chyba chodzi o konkretną kartę sim :>

    Debile nie potrafią zrozumieć, że każdy z tych czterech operatorów ma
    SKRÓT nazwy, żeby było łatwiej zapamiętać. Play, Plus, Orange, T-Mobile?
    Skróty i pełne nazwy już podałem.
    Jprdl. Jutro jakiś operator wyskoczy z nazwą "GadajWchuj" i każdy bank
    ma to dopisywać do listy albo kasować nieistniejące? Pojebało?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>