  • Data: 2022-01-24 14:06:05
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 13:37, Kamil pisze:

    > Zrozum tępaku, że życie jest bardziej złożone niż ci się wydaje i że
    > oprócz telefonii komórkowej i komputerów istnieją lekarze, farmaceuci,
    > architekci i milion innych zawodów. Telefon i komputer mają im służyć
    > pomocą w pracy i komunikacji  I nie muszą znać "
    > sieci rzeczywiste,  marki, sieci/operatorow wirtualnych".  I nawet nie
    > powinni obciążać szarych komórek tymi bzdurami. Lekarz, czy architekt ma
    > telefon w sieci np. wRodzinie i chce doładować konto. Wchodzi do banku i
    > szok. Nie ma jego sieci w zakładce. I zaczyna się nerwowe główkowanie,
> [...]

    Wiem o czym piszesz. Wiele razy widziałem to na stacji benzynowej, kiedy
    kierowca nie wiedział co ma wlać, czy ON czy benzynę. Miał pretensje do
    wszystkich że musi pamiętać na jakie paliwo jeździ jego samochód :)

    Nawet wlał źle i później miał pretensje, że musi jechać do mechanika bo
    mu nie działa :D

    Podobnie w rozmowie, gdzie nie raz rozmawia się o samochodach, to zdarza
    się że właściciele nie znają nawet pojemności skokowej czy mocy własnego
    samochodu.

    To samo z oprogramowaniem. Jak zapytasz wielu pod jakim systemem pracują
    to nie wiedzą czy to Windows/wersja czy cokolwiek.

    Pracują 30 lat przy klawiaturze , zawodowo i nie wiedzą co gdzie jest
    klawisz "Windows" czy NumLock :D

    Problemem we wszystkich przypadkach jest, że podczas zakupu jest to
    wszędzie DOKŁADNIE opisane ale ignorancja jest większa niż chęć
    przyswojenia i zapamiętanie podstawowych wiadomości.

    Co jednak ciekawe, to WSZYSCY doskonale wiedzą czego nie chcą ale nie
    wiedzą czego chcą :D
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>