  • Data: 2022-01-24 14:38:11
    Temat: Re: Doładowaie telefonu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2022 o 14:22, J.F pisze:

    > [...]
    >
    > Ty sie zajac smiej - ja kiedys jade autem sluzbowym, trzeba
    > zatankowac, i nagle zdziwienie - jakie to paliwo?
    > Sluzbowy, to chyba diesel.
    > Zagladam na tył - nic.
    > Zagladam pod maske - oslone silnika widac.
    >
    > Zagladam do do dowodu - nic.

    Odkręcasz korek i wąchasz. Chyba że masz zjebaną matrycę węchu :D
    Po zapachu spalin też idzie wyczuć.

    Są czasem zabezpieczenia w postaci wielkości otworu wlewu lub pod klapką
    od wlewu jest napisane.

    > A jak maja laptopa bez numlocka ? :-)

    To i tak nie wiedzą po co są klawisze PgDown, PgUp itp.

    Co to klawisz funkcyjny? Masakra jakaś. Blokują sobie toczpady,
    wyłączają WiFi, kurwa.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>