  • Data: 2010-02-13 12:57:42
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 11:54:25 +0100, Auto napisał(a):

    > Tylko 3 latki z floty!!!
    >
    > I to jest chyba Twój błąd, że je pomijasz. Klasą D jeżdzą w większości
    > ludzie z firm reprezentujący już jakiś poziom kultury technicznej i dbania o
    > własne bezpieczeństwo oraz dzieci wożonych na fotelikach.

    Potwierdzam. Klasą D kombi nie jeździ gówniażeria, więc auta nie są
    skatowane. Serwisowanie jest obowiązkowe. I tak jak piszesz - auto może być
    zmęczone wizualnie, bo nikt, kto ma służbowe mondeo nie będzie jak jedna
    Weronika, prowadził wielodniowych dyskusji o wyższości jednego wosku nad
    drugim, czy zamykał w samochodzie dzieciaka pod sklepem, by mu nie
    porysowali dorobku życia wózkami. Nie demonizowałby też przebiegu takich
    aut. U mnie w dziale są dwa focusy wynajęte na trzy lata z DCFM. Oba z
    grudnia 2007r. Jeden ma 80 tyś. przebiegu, drugi niecałe 60 tyś. Ten drugi
    nie przekroczy 100 tyś. gdy będziemy go oddawali do DCFM. Firma ma gęstą
    sieć filii i nikt nie kręci dzień w dzień tras po 500km.
    Nie mam tylko pojęcia skąd pozyskać taki samochód z udokumentowaną
    przeszłością. My zdajemy je do DCFM, czy ING Leasing. Wiem, że niektóre
    trafiają do komisów - ale całkowicie traci się ich historia. Jest książka
    serwisowa, ale nie da się odtworzyć historii wypadkowości itp. Trzeba by
    mieć znajomości w firmie leasingowej, by wyszukać ładne, niezniszczone auta
    zdawane przez użytkowników.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek