  • Data: 2010-02-15 00:55:26
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesiaczek pisze:

    > Nie jestem biznesmenem (tak jak i Ty, he he) i wolę kupować za gotówkę.
    > Na każdym kredycie zarabia przecież kredytodawca, więc dlaczego nie
    > mógłbym sam na tym zarobić dając sobie samemu kredyt? :)

    Mając np 200tys gotówki i obracając nią np 20 razy w ciągu roku z 5%
    marżą w ciągu roku możesz mieć drugie 200tys, wydając 200tys na samochód
    jedyne co masz po roku to samochód o wartości około 120tys. Widzisz wiec
    że wydanie dużych pieniędzy w gotówce na samochód to kompletny kretynizm
    tym bardziej że leasing na auto można wziąć za 103% jego wartości minus
    VAT, minus koszty to w rezultacie zapłacę mniej za to auto niż jest
    warte... CUD...

    > A co do biznesu, to najkorzystniej obraca się nieswoimi pieniędzmi ale
    > nie wiem co na to mówi Twoja "czysta ekonomia" ?

    Czysta ekonomia mówi że w firmie najważniejsza jest gotówka jak jej
    zabraknie to choćby firma była dochodowa może zbankrutować.

    Pozdrawiam
    Rafał