  • Data: 2010-02-13 21:19:42
    Temat: Re: Do dużych przebiegów - nowy, czy używany?
    Od: V-Tec <v...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Macios" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale jakich 100?
    > ceny nowych mondeo zaczynaja sie od okolic 60 tysiecy, c5 kilka tysiecy
    > drozej, to te ktore ogladalem ostatnio, wszystkie oczywiscie podstawowe
    > wersje, ale z klima, abs, poduchami i kurtynami

    Na stronie forda mondeo kombi od 77800. Dla mnie nie są to już okolice
    60 tysi. Po za tym IMHO do trzaskania 50kkm powinien mieć silnik ~2.0l
    pojemności (obojętnie czy benzyna, czy diesel) i automatyczną
    klimatyzację. IMO bez ~100kPLN nie masz co podchodzić do klasy D kombi,
    chyba, że toczydło w podstawowym kolorze styka.

    --
    pozdr,
    W.