  • Data: 2014-09-19 12:42:23
    Temat: Re: Do Trybuna
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Overmax czasami (rzadko) łapie w pół godziny,
    > czasami (też rzadko) w kilka sekund.

    Jeszcze za wcześnie na ostateczne wnioski, ale wydaje sie że znalazłem
    receptę na szybszego FIXa. Trzeba po prostu włączyć aGPS. W
    wcześniejszych wersjach nie widzę takiej opcji, ale w wersji 4.2.2 jest.
    Ustawienia->dostęp do lokalizacji, kliknąć satelity gps, zaznaczyć opcje
    "Pomoc GPS EPO" i "aGPS". Nie jest to jakiś demon prędkości, ale idzie
    już nawiązać łączność z satelitami w czasie do 20 sekund. I co ważne
    pozycja jest pokazywana dość precyzyjnie..